Afectus alcoholicus

Psát si statusy a zveřejňovat články v alkoholovém opojení není úplně v pořádku.

Včerejší večerní "stmelování kolektivu sboru" dopadlo pro některé vskutku katastrofálně. Sára si utrhla takovou ostudu, že bude ráda, když to sbormist nebude v lednu řešit.

Já budu ráda, když po prázdninách bude přiliš pozdě probírat můj exces, který prý ve sborových řadách nemá obdoby. Když už se prý někdo neudržel, a propadl vášni, cudně se skryl v rohu, nebo v lepším případě úplně odešel.
Podle Davida tohle sbor ještě nikdy nezažil. To bude možná tím, že tam chodím teprve od září.:D
Měla bych se stydět...Kát se.

Když mě by tak zajímalo, co tam všichni mně říkali. Tau se o něco snažil, ale absolutně si ho už nevybavuju. Uááá! Vše je o tolik horší, že jsem nováček. Vskutku ukázkové uvedení do sborových řad...

VíceKRÁ-KRÁ-KRÁt ne!

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka