Scurra vinolentus

Koskenkorva, víno, calvados, campari. Doma malé vystřízlivění, pak Lemoncello. Skoro 40%.
Ani se neptejte, kolik toho mám v krvi dohromady. Ani nevím.

Je vše divně, špatně.

Do toho kapela. Ze které asi zítra vyletím. Nebo minimálně nejlepší kytarista na světě:*

Já nemůžu dál. Kurva!!!

Silné slovo, ale vystihuje můj stav.
Píšu si právě s Ním.
Venku chudák mrzl, se mnou na telefonu.

Jsem "děfka". Ale jen proto, že je se mnou zacházeno jako s "děfkou".

Tenhle článek nikdy neměl být odeslán na blog.
A přesto byl...je...a bude...

:*

Štítky:

Komentáře: 1:

Anonymous Anonymní řekl...

Víš, děsíš mě, obdivuju tě, občas si ťukám na čelo a stále přemýšlím, na které gymnázium blízko pohořelce chodíš sa zda li jsem tě viděla v tramvaji, jelikož tam byla jedna dívka značně se podobající tobě.

A nepij už, zabíjí to mozkové buňky. :p

11.01.09 23:18  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka