Status moriendi

"Já se neslyšim." "Já taky ne." "Hrozně se to bije." "Mně se rozpadaj bicí, nemáte někdo šroubovák?" "Kurva, praskla mi struna..." "...Kdo jde na cígo?..." "Nehraj si na závislačku a nekaž morálku..." "MŮŽEŠ ASPOŇ NA PĚT MINUT PŘESTAT BLBNOUT?!" "...Teďs to řekla jak moje máma..." "Hm, já vim:/"

Hm, zkouška s kapelou. Tentokrát jsme byli na návštěvě v Lysolajích u Prasopsů, nebo jak se jmenují.:D Bylo to fajn, moc fajn. Ale nemuseli mi dávat do ruky tu vodku. A čokoládu. A pomeranče.:D

Po cestě zpátky jsem to fikaně vzala přes Újezd, takže jsem měla cuky před Trafikou, ale OVLÁDLA jsem se! Přece jen, byla jsem tam včera, ne?;)

Strávila jsem na zkoušce přes pět hodin, odpracovala jsem si tak zatahovanou páteční hodinu flétny na ZUŠce. Bolí mě pusa, bolí mě ruce, bolí mě uši. Hehe, ale je mi hezky,

;*

Štítky:

Komentáře: 7:

Anonymous Anonymní řekl...

Ou to zní jako pěkně vyčerpávající část dne, ale tak snad to stálo za to.:)

15.02.09 22:11  
Anonymous Anonymní řekl...

Pěkný článek :P.. Jsem tady poprvé a jen bych se zeptal co to je vlastně za kapelu :o.. Asi už je to někde tady napsané, ale nestihnu si asi přečíst všechny články ihned..

17.02.09 9:24  
Blogger Plotice řekl...

-->Kapela se vlastně ještě nedá moc popisovat. Jsme v úplných začátcích, stále se sehráváme a zkoušíme, jestli se dá vůbec vyjít v takovém složení jako máme. Jelikož nejsme schopni se ani usnést na názvu (alespoň jeden ze sedmi vždy hlasitě protestuje:D), tak se obávám, že naše složení se ještě bude mírně měnit:D
A pokud tě to zajímá stylově, tak asi něco jako beat-folk-punk-alternative:D Bicí, bassa, kytara, housle, příčná flétna, zpěv.
Tož tak,

;)

17.02.09 17:30  
Blogger Meck řekl...

to zní dobře :)

17.02.09 19:29  
Anonymous Anonymní řekl...

zuška zuška..taky mi to něco říká :D

19.02.09 9:27  
Anonymous Anonymní řekl...

19/02/09 - Sunflower Caravan - sám - také sama? :-) Líbilo alespoň?

19.02.09 23:45  
Blogger Plotice řekl...

-->Hm...Nakonec jsem nebyla vůbec:( Nevyšlo mi to. Štve mě to, ale budou určitě další:) Třeba se potkáme,

;)

20.02.09 6:46  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka