Pes anserinus

Konečně si připadám jako právoplatný medik (medík/médík):

zvládla jsem popitevní pohovor. 
Pro mě důkaz, že se to evidentně dokážu naučit a není třeba plašit, utíkat na příroďák za rejoice a dreadama, ani na zemědělku nebo VŠE.
Štěstí na otázky - zase. Jsem zvědavá, kdy už mě opustí. Snad ne zrovna v led(n)u, kdy jdu na zkoušku z histologie a embryologie. Takže budou vánoční ZANEprázdniny - ani tehdy se nevyspím.

Jsem konečně redheadka! Ale připadám si jako chameLeon - v každý místnosti mám trochu jinou barvu. V koupelně víc dozrzava, v obýváku dočervena, v "tanečním sále", jak říkám děsně velký, nevyužitý místnosti, kde stojí jen kostra, skříně a pohovka, tmavě hnědý. Docela by mě zajímalo, jak teda vypadám venku a jak mě vidí ostatní. Každopádně už u toho nejspíš zůstanu. Hehe, liška...

Na Silvestra asi zase dostanu pusu. Ostatně zažívám nejlepší měsíce v životě. Ta tenkrát ztracená kabelka za to stála. A pohled na těhotenskej t(r)est taky...

Aspoň že už vím, kde je moje místo. A nehodlám se ho vzdát tím, že to zase celý zkazím. Na to už jsem velká a rozumná. A líná.



All I want for Christmas is... Čihák II. díl / plnící se tmavě modrý index / longboardista.


Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka