Amaranthus

Prý se mnou bude v * dokud ... s ním neprožiju celej život. No nedá se vyhovět všem. Aspoň ne najednou a s vážností, děvka by taky uměla být každá...



Zase straším do pěti do rána vzhůru a až se probudím, bude se zase stmívat. Otočila jsem se kvůli učení a už to nejde napravit. Má to výhodu – až půjdu na párty po zkouškách, vydržím čilá i bez pika. To chceš. Pika pika ču. Nedělám si piču. Vlastně na svým blogu si můžu psát tahle slova, co? Tady cenzura asi neexistuje. To je hustý. Z těch slepičích diskusních serverů už jsem zvyklá, že ani debil neprojde bez hvězdičky. A já nebývám sprostá. Jen někdy výstižně pojmenovávám.

Dogville je nejlepší film! Ten minimalistický nápad mi přesně Prozřetelnost přihrála v přesnou chvíli. Nikdy mě nepřestane překvapovat její smysl pro humor. A ta psychologická hnusoba je taky boží. Jo. Trier to se mnou umí.


Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka