Acta mea

Stalo se Vám někdy, že jste zažívali dosud nepoznané pocity?
Tím nemyslím jen určité pocity zamilovanosti, které stejně pokaždé vnímáme trochu jinak, z toho ten pocit "osudové lásky", "pravé lásky", "té jediné životní lásky". Myslím pocity obecně. Jsem v období, kdy jsem ze sebe naprosto vyšokovaná, ale když pak přijde ještě větší rána, nestačím se divit.
Třeba teď.
Ještě jsem snad nikoho nechtěla především psychicky. Ano, přitahuje mě. Na fyzickou stránku nezapomínám (No, zrovna já, že:D), ale tohle je něco úplně jiného. Jeho zájmy, jeho úsměvy. Uaa!;)


Když se asi před týdnem dozvěděl, že se mě všichni Kepleráni bojí jako čert kříže, tvrdil, že on by se mě nebál a tak...To jsme se tomu smáli.
A...nebál. Ani nebránil. Vlastně, dokonce mi v autobuse sliboval, že přejde na Keplera, aby byl taky "ten můj Keplerán".:D By bylo hodně hardcore...:D
Nesmím si od toho nic slibovat. Nesmím. Třeba bude všechno ještě úplně jinak.
Ale já, já jsem hrozně moc spokojená.
Co se se mnou v posledních týdnech (snad měsících?) děje, by mě mělo uvrhovat spíše do depresí. Vůbec, jedna rána za druhou, a já jsem šťastnější a šťastnější.

*Chaaa!*

BTW: V menu vpravo máte novou žabku, bude mi to tady hlídat. Když kliknete někam kolem ní, bude chytat mouchy. Tak to čas od času zkuste, ať mi tady chuděrka neumře hlady.;)
Co na ni říkáte?;)

Štítky:

Komentáře: 4:

Anonymous Anonymní řekl...

Ahoj, už dlouho čtu články na tvém blogu. Jsou zajímavé, možná ne tak moc pro toho, kdo tě nezná (a jakože patřím mezi tyto jedince!), ale to je jedno. Avšak vadí mi, že se označuješ za "bohéma". A v 16 letech. Děláš ze sebe zbytečně zajímavou něčím, co rozhodně nejsi. Dle mého, skutečným bohémem je člověk, který to o sobe snad ani neví. Toť můj názor.

22.12.08 22:32  
Blogger Standa řekl...

Žabka pěkná, a pan anonym vůbec nebude blbej. xD

23.12.08 1:46  
Anonymous Anonymní řekl...

Přeju Ti krásné Vánoce a vše nej do nového roku 2009!

23.12.08 10:15  
Blogger Plotice řekl...

-->No jo, no jo, však já vím, půjde to pryč.;) Stejně ta doba, kdy jsem jím křečovitě být chtěla, je už dosti daleko,

;)

23.12.08 10:50  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka