Alter ego nefastus

"PŘEDSTÍRÁNÍ JINÉ IDENTITY: Nepřipouštíme předstírání jiné identity, které má za cíl nebo vede k oklamání či zmatení ostatních uživatelů našich služeb."


Tak je psáno v pravidlech systému Blogger.com. Proto jsem nucena mluvit/psát jen pravdu.
Zajímavé. Proč se nesmím vydávat za někoho jiného?
Je to jakási ochrana naivních nepřemýšlejících ovcí?

Dneska to bylo supr! Dopoledne Rybovka, pak rošambo v hospodě Na Formance. Nejlepší.;)
Myslela jsem si, že On bude navždycky "ten kluk, co se mi líbí, ale nikdy se ho nedotknu".

Přece jen, je asi o dva roky mladší...Ach bože.:D

Zítra někam jdeme. Měli jsme jít do knihovny, díky naší zálibě v literatuře, ale právě jsem se přesvědčila, že mají v neděli zavřeno.
Třeba chuděra ani netrefí domů.:( Prý zavolá, až dojde v pořádku. Tak snad...;)

Nikdo o nás vědět nebude. Máme hrozně tajný vztah.:D Sem stejně nikdo nechodí, tak si to ani nepřečte.;)

Sára byla dneska strašně mimo, a sbormist jí děsně vynadal, že leží na lavičce, že se se mnou líbá, ptž prý není někdě v hampejzu.:D Jeho manželkou jsem byla pověřena, abych Sáru donesla/dotáhla na tramvaj. To se povedlo, ale jestli vystoupila správně, to se můžu jen domnívat.:D

Uf, musím se naučit psát kratší články, tady na Blogger.com to vypadá všechno delší než na Blog.cz...

Štítky:

Komentáře: 2:

Blogger Standa řekl...

No, on to občas i někdo čte. xD

20.12.08 21:23  
Anonymous Anonymní řekl...

Já to čtu, akorát mě děsí tenhle nový, nepoznaný systém komentářů, tak o tom nedávám vědět.
Pedofil!
A ještě k tomu homosexuální!
Ty se mi líbíš. :D

20.12.08 22:04  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka