Coacervare inopinate

Věří mi někdo, že nakupování dva dny před Štědrým dnem ve velkém nákupním středisku v Praze nemusí být otravné, dokonce se dá nazvat jako příjemné?
Když mě včera táta poprosil, abych s ním oběhla ty šílené předvánoční nákupy (rozuměj brambory, mrkve, celery, majonézy, jogurty...), cukala jsem. Po dlouhém přemlouvání, spoře oděná, připravená tak na šílené horko, vydýchaný vzduch a výpary z těch strašných dědků shánějících se po slevách a výhodných nabídkách, jsem se lekla hned po příjezdu na parkoviště ve Zličíně.

Ustáleným výrazem "nikde ani noha" není úplně přesně vyjádřeno, ale v poměru k zážitku z odpoledního Tesca na Andělu, je to dost výstižné. Pohodlné parkování hned před vchodem.
Ani uvnitř to nebylo úplně marné.
Co se to děje?

Regály plné, kupodivu i ve stejném pořadí jako na nákupním lístku, cizí vozíky se do cesty nepletly, nikdo na mě naštvaně nepokřikoval, nikdo mi bez dovolení nesahal do nákupu s tím, "že si ho asi spletl se svým", nikdo nepředbíhal ve frontě u pokladny - žádná nebyla!
A to bylo, prosím, bezmála osm hodin večerních!!

Tohle jsem tedy vůbec nepochopila...

Nicméně, za dvě hodiny vyrážím tentokrát na Anděl, mohu znovu porovnat...Sháním Platonovu Ústavu (táta mi koupil knihu o knize, která se bude náramně hodit při psaní eseje, ale bylo by záhodno nahlédnout i do originálu...), francouzské noviny bez obrázků (v rámci vzdělávání i balení dárků:D) a celé to asi zakončím v Tráfě (to podle harmonogramu pana O.;))

Přestanu vykašlávat prach do klávesnice (pavouci na stěnách chodby baráku se zmítali dlouho, leč marně), zavřu okno (proč tu máme zase přetopeno?!) a půjdu si číst (Garp čeká;))

Pěkný zbytek dne,

;*

Štítky:

Komentáře: 4:

Anonymous Anonymní řekl...

?
??
???
Ahá, už to chápu. Na Andělu nikdo nebyl, protože všichni byli v centru v kotvě, palladiu atd, kde jsem včera byla já. Tak proto.
Jinak si to nedovedu vysvětlit, já včera málem pošla v tom mumraji.

23.12.08 11:43  
Anonymous Anonymní řekl...

mě příde že Platon se ve svojí ústave trošku podobá náckům...

Pliw

23.12.08 11:56  
Anonymous Anonymní řekl...

nesmis chodit na nakupy, kdyz zrovna vyklizej obchodak po nahlaseni bomby. jinak si to nedovedu predstavit...

23.12.08 12:47  
Blogger Standa řekl...

Loving Garp.. ;)

23.12.08 16:37  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka