Cognitio et liber

Zvykám si.
Zkouším, co všechno dokáže HTML s blogem (věřte, že úplné divy:)), jak se tu pohodlně vkládají nové články a učím se, kde najdu komentáře, čtenáře, odkazy...
Čím déle tu čmuchám, tím snadnější mi to přijde.
Jsem ráda, že jsem se distancovala od Blog.cz.
Muselo to přijít, ale bála jsem se toho trochu.

A ano, ošulila jsem to počítadlo návštěvníků, navazuje na to z i-love-chelsea.blog.cz, přece změna adresy nutně neznamená začít od nuly;).

Jinak,
dneska byl poslední den školy před Vánoci (jak je možné, že se opět píší Vánoce s malým V?!Nesouhlas:)), celkem pohoda.

Zabalila jsem dárky pro kamarádky a kamarády, ještě koupím něco pro rodinu...

Potřebuji sehnat Platóna - Ústavu. Po prázdninách mám odevzdat esej. Asi to nezvládnu.:D
Teď čtu Svět podle Garpa a je to úžasný!! Snad mě to svou obsáhlostí nezastraší, a já nesáhnu po něčem tenčím jen z pohodlnosti. Přečíst to chci, nesmím polevit.;)

Slyšeli jste o tomhle Irvingově superkousku?

Štítky:

Komentáře: 2:

Anonymous Anonymní řekl...

Mě zatím blog.cz vyhovuje a změnu někam, kde bych měl uplatňovat pravidla HTML raději přesídlovat nebudu, protože bych pohořel. Osobně mi blog.cz nepřipadá tak špatný a aspoň zatím rozhodně zůstávám

18.12.08 23:40  
Anonymous Anonymní řekl...

tak koukam, ze jsi dalsi kdo odesel... nevim, nejak mi prijde, ze blog.cz prichazi o zajimave blogery. cim to asi bude?

19.12.08 21:17  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka