Grafomania

Od útěku z Blog.cz mě stále něco láká psát nové a nové články. Zajímavé...Pro dnešek raději končím.;)
Hlásím příchod domů z nákupu, noviny mám, ačkoli oproti představám jsem přinesla noviny německé, nikoli francouzské. Mají lepší písmo, snad i trochu jiný papír, a ... vlastně je mi to úplně jedno.:D Z estetického hlediska by byly nejlepší japonské nebo čínské, ale ty neměli vůbec. A arabské byly na zeleném papíře (?!).

V knihovně jsem strávila téměř tři hodiny, troufám si to odhadnout na osobní rekord. Platóna pochopitelně neměli, ostatně, jak říká jeden významný novodobý platonista: "na světě je vždycky někde někdo, kdo čte Ústavu." Proto jsem si domů přitáhla jako antické dílo Plútarcha, snad mi to profesorka vezme...Pak mi na stole čeká ještě Škvoreckého Lvíče, a dočtení se stále nemůže dočkat ani Garp. Zas to nějak nezvládám.

Jinak, už jsem to celé pochopila, stačil mírný náznak, a zase nemám na co čekat, mobil leží někde zapomenut, nevzrušuje mě. Musím to brát optimisticky. Nevypíšu si kredit, nenervuji se, nemám o kom pořád přemítat. Vlastně jsem zase o fous šťastnější.
Jak já to dělám?

Štítky:

Komentáře: 9:

Anonymous Anonymní řekl...

Ty mě tím svým neutuchajícím štěstím mírně deprimuješ.

Ti arabové jsou blázni...

23.12.08 20:35  
Blogger Fina řekl...

Jé, někdo kdo taky utekl :DDD. Mno já nemohla vydržet ty reklamy tam a výpadky.. ony prostě zahraniční blogy v sobě něco mají :). Já chtěla na web, protože jsem asi 3 měla a můžu si tam udělat všecko sama a tak, ale jedině na svojí doménu, protože weby zdarma vypadávají a je tam málo místa, jenže po Vánocích jsem absolutně finančně vyžvejkaná. Mno ale zase na webu není archiv článků, což tady je a celej design co tu na sblogu ted mám je pomocí css a html, což by bylo na webu. Tak si tak nějak nestěžuju a líbí se mi tu :). Uf, pardon za dlouhý koment XDD. Jakou jsi měla adresu na blogu? :)

23.12.08 20:53  
Blogger Fina řekl...

*ne na sblogu, na blogspotu.. ;)

23.12.08 20:53  
Blogger Plotice řekl...

-->i-love-chelsea.blog.cz
Měla jsem ho ráda, na návštěvnost jsem si také nemusela stěžovat, ale už mě nebaví být "ta didlinka z Blog.cz", nebaví mě reklamy, celkově se mi nechce zabřednout na .cz...Plánovala jsem přestup dlouho, pár změn v životě mě dokopalo až k tak odvážnému kroku.
Bohudík,

;)

23.12.08 20:59  
Blogger Standa řekl...

Lvíče je možná nejlepší Škvoreckého text, nebo aspoň můj nejoblíbenější :-*

23.12.08 21:13  
Blogger Plotice řekl...

-->Před tou řádkou Škvoreckého výtvorů jsem stála poměrně dlouho. Konec nylonového věku už mám přečtený, co dál? Instinktivně jsem šáhla po tomhle. Nevím proč, tak snad dobrá volba,

;)

23.12.08 22:05  
Anonymous Anonymní řekl...

Vážně je to tu lepší? :)

Pochopila jsem z předchozích dvou článků dobře, že balíte dárky do novin? :)

23.12.08 22:35  
Blogger Plotice řekl...

-->Není to žádná rodinná tradice, ani důsledek finanční krize.;D
Prostě jsem to jen letos vzala trochu "originálněji", "tvořivěji". Proto to zoufalé shánění tisku bez obrázků.:D
A s těmi červenými mašlemi z lýka to vypadá vskutku excelentně,

;)

23.12.08 22:52  
Blogger Mářa řekl...

Uuu, blogger.com - správná volba. Jak já jsem byla šťastná, když jsem z nefunkčního, vypadávájícího blog.cz přešla na blogger! Člověk si hned připadá líp, nedoléhá na něho takové to: "Jééééžiš, ty máš blog?!" Každý si vybaví všchny ty slečinky s jejich růžovými bLoGíÍíSkY a pak... zničeho nic... vyjde najevo... že ve skutečnosti jsi na bloggeru, tvoje články za něco stojí, že používáš diakritiku a velká písmena píšeš jen tam, kam patří (teda u mě je to takhle spíše většinou, ta gramatika je těžší, než se zdá ;)Dost řečí, GL a HF!

24.12.08 0:40  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka