Insomnia coacta

Je téměř ráno, všichni normálně nastavení lidé dávno spí. Nebo, ti trpící insomnií, se alespoň o spánek pokouší.
Já sedím u počítače a mořím se s dárkem pro kamarádku. Tisknu a tisknu...
Nechápu, proč se některé fotky vytisknou správně, ale některé mají už přes tři hodiny problém. Záhadně se mění nastavení, aniž bych na to sahala.
Už mě to vážně rozčiluje, mám tu vedle sebe kupu nepodařených výtvorů. Na extra kvalitním fotopapíře. To naštve...
Zítra jsem chtěla zatahovat dějiny. Nic zatahovat nebudu. Bylo by to zbytečné.
A světe div se, jsem teď možná šťastnější než někdy před týdnem.
Mám totiž klid.
Absolutní klid.

Ještě se vypořádat s tou tiskárnou...;)

Štítky:

Komentáře: 1:

Anonymous Anonymní řekl...

Tak tak, s tiskarnou jsou většinou problémy...;)

18.12.08 18:59  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka