Ab aerario

Nikdo to tu nečte. Takže Ty nejsi Nikdo. Miluju logiku:D
Mamá se rozohňuje, že chodím do zakouřených podniků. Papínkovi se nelíbí, že trávím život u počítače. A pes se nemůže smířit s tím, že mi nesmí prozkoumávat koš, funět do punčoch, ani skákat na stůl.

Až přijdou s návrhem na zlepšení, který mi bude připadat zajímavý, možná to změním. Jsem takhle totiž spokojená...

Fritze jsme málem dneska nevědomky okradli o kafe, Ty-víš-kdo se mě nejméně desetkrát ptal, jestli si ještě něco nedám. (Vždycky stejnými slovy, stejnou intonací, stejným výrazem. Že si to nenahraje na magneťák:/) A já mu nejméně desetkrát taktné odpověděla, že "zatím asi ještě, ehm, NE."

Ošulila jsem dneska dvě písemky - komunikaci a sociologii. Nějak jsem se naučila vytahovat při testech přípravy a vše drze přepisovat dle pořadí otázek. Jsem hrozná...
Zítra potřebuji stejným způsobem zaonačit i biologii.
To bude chtít oslavu.

Kaju se.
Upravovala jsem trafikantskou návštěvní knihu, je mi to blbý...Takhle kazit umění. Nezůstalo to tam ani dva týdny. Ale co já vím, Kdo si to čte.

Štítky:

Komentáře: 4:

Blogger Smonty řekl...

šmelení písemek, to mi něco říká :-D

20.01.09 21:32  
Anonymous Anonymní řekl...

nojo...ale Nikdo je ten, kdo to tu nečte. tudíž ten, kdo to tu čte, nemůže být Nikdo! jo, pardon, překoukla jsem se, je tu že "ty nejsi nikdo", nikoli "ty jsi nikdo". ale neni to nakonec to samý? panebože...

21.01.09 18:25  
Anonymous Anonymní řekl...

hm tak to mati taky neni zrovna nadsena ze chodim do zakourenych prostor :-D

22.01.09 20:02  
Blogger Smonty řekl...

jsem nikdo :-) jako byl Nikdo ve filmu Mrtvý muž...

22.01.09 21:17  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka