Ad omnia paratus

Zajímalo by mě pár věcí...
Tak zaprvé:|Způsob zápisu obojím způsobem je možný u všech příslovečných spřežek vzniklých spojením předložek s číslovkami: za prvé – zaprvé, po prvé – poprvé, po patnácté – popatnácté.|Chytá se mi někdo na názvy článků? Myslím tím, jestli je tu alespoň jeden člověk, kterého zajímá, co se za tím skrývá. Nebo si to dokonce někde dohledává. Ne, nevybírám to úplně náhodně. Snad vždycky se hned v prvních slovech skrývá určitá narážka či tajná informace. No jestli Vás to nezajímá, nevadí. Ale vězte, že Vám vaší leností a nezájmem učit se něco nového uniká spousta skvělých věcí... A pánbůh Vás potrestá.

Pak mě zajímá ještě děsná spousta věcí mnohem pikantnějších, ale to kdybych sem napsala, ta osoba by mi už asi vážně vyškrábala oči. Ne, nedělám si iluze, že to tady kontroluje dennodenně, jde po kompromitujících materiálech a chorobně se třese na nové články, kde už mě konečně usvědčí, ale...On člověk nikdy neví. Snad jen: kde nic není, ani smrt nebere.;P

Otázka nakonec, co by se stalo, kdyby se stalo něco, co si nedokážete představit? Nějaké nápady, názory, připomínky?
Zrovna teď by mi to docela pomohlo. Absurdní situace jsou supr. Proto tolik tíhnu k Ionescovi (mistr absurdního dramatu). Ale prožívat je na vlastní kůži je prostě o h(o)ubu.

Ale o tom ten život je,

;*

Štítky:

Komentáře: 4:

Blogger Standa řekl...

Tohle je první název článku, kterej jsem si přeložil :) A hustý :)

31.01.09 3:13  
Anonymous Anonymní řekl...

Noo..nikdy nemůžeme vědět,co by se stalo, kdyby se stalo něco, co si nedokážeme představit. protože k tomu, abysme si mohli představit, co by se stalo, musíme vědět, co by bylo to, co se stane :D tudíž to vždycky zjistíš až potom, co se to stane - což je vlastně nejlepší, páč pak by to nebylo žádný překvapení ;)

31.01.09 22:31  
Anonymous Anonymní řekl...

Já já já, já si je překládám. Opravdu!
První čtyři slova mohou znít poněkud egoisticky, ale to je způsobeno nadšením z Tvého blogu. Moc se mi u Tebe líbí (teď se nesnažím zavděčit a ani se nechystám nabízet něco k prodeji), máš skvělý styl psaní, zajímavé názory a máme několik společných zájmů. Jen tak dál!

05.03.09 18:34  
Blogger Plotice řekl...

-->Tvůj komentář volá po zarámování.;) Připomněl mi totiž trochu jednoho děkujícího příjemce necitovatelného komentáře: "... tak tohle je čtení komentu s hledáním kapesníku ;-)))". Proto s pokorou spokojenému čtenáři uctivě děkuji a přikládám pukrle. Každá podpora je skvělá a takhle otevřená snad úplně nejvděčnější.
Pěkný večer/den přeji,

;)

05.03.09 18:58  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka