Aether pro narcosi

Už to tak neprožívám...

Kde jsou ty doby, kdy jsem zuřivě vylepšovala známky, snažila se dostat co nejvíce jedniček a téměř se bála dne předávání vysvědčení? Někde hodně daleko za mnou.
Tenhle půlrok jsem se učila do školy snad nejmíň za celou svojí kariéru. No není se čím chlubit, je to spíše tristní. Kdybych měla srovnat počet hodin věnovaných kavárenskému povalečství, nečinnému poslouchání muziky nebo pročítáním časopisů a knížek s počtem hodin věnovaných přípravě do školy a sezením ve škole samotné, vyšel by dosti žalostný poměr. Troufám si říci, že by se v tom výpočtu psaní domácích úkolů naprosto ztratilo.
Nicméně, můj bezvýznamný list papíru s ohodnocením zas tak tragicky nevypadá. Čtyři trojky. No a co. Skoro všechno ostatní dvojky. Ty nesnáším úplně nejvíc. To je prostě důsledek toho, že ve škole vyžiji s "přirozenou inteligencí" a všeobecným rozhledem. Kdybych k tomu přidala pozornost při vyučování a domácí přípravu, pohodlně bych měla jedničky. Ale to já prostě nezvládám...
Hlavně že mám jedničku z literárního semináře, dějepisu, dějin umění a ze sboru jakožto nepovinného předmětu.;P (tělocvik a výtvarku ani neberu v potaz)

Nechme školy. Uzavřu pojednání o vysvědčení obhajobou, že mám aspoň co zlepšovat.;)

Jelikož odpadl seminář dějin, bylo spousta času na "mimoškolní aktivity" (rozuměj: Trafika rulezz:)).

Taky jsem tam potkala Dana. Byl na schůzce s někým od MF Dnes (o co, že to byl ten pán, co mi jednou omylem telefonoval a přesvědčoval mě o tom, že píšu do novin:P), protože se hlásí na žurnalistiku. No nejvíc! V čepici, nabalený v kabátu, s taškou přes rameno se zastavil u mého stolu a nějak jsme se zakecali na dobrých pár minut. Hrozně ráda bych to s ním dopovídala. Prý si mě pamatuje z koncertů jeho kapely.

Asi si půjdu číst. Venku neprší. A nesvítí sluníčko. A není dvacet stupňů.

Btw, tentokrát jsem s profesorem na literární seminář nestrávila celou přestávku na chodbě jako posledně, ale rovnou přestávky tři. Uááá. Už si připadám fakt blbě. Ale tak já se přece musela zeptat na Lvíče.;)

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka