Cantor calvus

To zas bude...
O víkendu mě toho čeká celkem dost. Ale hlavně do školy.:( Blíží se pololetí, uzavírají se známky. V pondělí mám referát o Plútarchovi, píšu kompo(t) z matiky, v úterý dějepis, ve středu biologie. Uaaa!

A v sobotu máme zkoušku s kapelou. Tak dorazí ten Tercián, nebo ne, sakra? Vždyť už ho tam zas nikdo nechce, on prý taky nějak vycukal. Na druhou stranu, bez bicáka se nehneme...

Hodlám dodatečně zapít narozky, jen tak nějak neformálně, ve skromném počtu. Uvidíme.;)

Nějak se mi zas nedaří psát články s pointou (čti: poentou, dík;)), ono asi proto, že se nic moc zajímavého neděje. Tedy, děje, ale to sem psát prostě nelze.:D

To bych rovnou mohla dát do dražby můj papírový deník, vyšlo by to nastejno.

Za pět hodin v Celetné, čeká mě ještě kombení s lístky, kamarádka si údajně vede amanta a zrovna, jako na potvoru, se jí zalíbilo to moje místo tak mi to chce s někým vyměnit. Bohužel se potahnu i s flaute, mám to tak hloupě za sebou...

Pěkný zbytek dne,

;*

Štítky:

Komentáře: 1:

Blogger Smonty řekl...

moje poslední pololetí. nevím jestli ho mám oplakat nebo se radovat :-D za rok to bude jiná káva :-)

09.01.09 17:07  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka