Dies cedit

Údajně nejdepresivnější den v roce...Údajně;)

Absolovala jsem tichou válku s kamarádkou, kterou bych mohla nazývat kamarádkou nejlepší. Jde o princip, to chápu. A o její staropanenský komplex. Podotýkám, naprosto zbytečný;)...
Štve mě to. A zároveň zářím štěstím. To jsem celá já.;)

Tu matiku jsem skutečně projela, jak jsem předpovídala. A ano, ta pětka by to skutečně být mohla.:D Tedy, počítám raději se čtyřkou, ale on se člověk nesmí moc přeceňovat. Když mám normálně trojku, a tentokrát tam nemám nic, tak to na jedničku nebude. A trápí mě to?
Ani ne...

Byla jsem ukecávat základy společenských věd. Tři známky, všechno trojky. Aktivita v hodinách: nulová. Sluchátka na hlavě, otevřený Hrabal/Škvorecký/Puškin/..., případně naprostý útlum...
"No co po mně chcete?"
"Známku. Hezkou..."
"(kouká do papírů) Se třema trojkama za mnou lezete? Co si myslíte, že Vám dám?!"
"Dvojku, tohle jsou nespravedlivé známky, nesouhlasím s tím..."
(nevraživý pohled)
"Tak já už raději půjdu, nebo mi ještě dáte čtyřku..."
"Stůjte, nikam nechoďte. (probírá se papíry, seznamem třídy, pokyvuje hlavou, mění barvy...)
Když napíšete příští týden test ze všeho od začátku roku s alespoň sedmdesáti procentní úspěšností, dostanete dvojku."
"Zkusím to, díky...Já věděla, že to půjde..."
"Hlavně neodcházejte s tím, že jste mě přemluvila. Nepřemluvila, už jsem to dovolila dalším dvěma. Nemyslete si, že se dám ukecat..."
"Jasný, pohoda, díky...(odcházím) Markét! Já jí ukecala!!!!"

Na latině referát o knize - Plútarchos. Líbilo se. Prý: pěkně připravené, pobavilo, potěšilo...Příprava na přednes ode mě žádná, vtipné to být nemělo (možná ta pasáž o anorektičkách...). Ale proč ne, asi v tom mluveném projevu vážně nebudu tak špatná.;)

Wow, nějak jsem se rozepsala. Pokračování příště.:P

Btw, chlap může být jeden, dokonce by měl a chtěla bych to tak, ale musí mě umět překvapovat. Čas od času něco udělat jinak, mít chuť experimentovat...Občas ve svém chování otočit...
To jen tak na vysvětlení, někdo měl narážky na mou touhu po novinkách v souvislosti s mým požitkářským životem... Tak aby nebylo pochyb.;)

Štítky:

Komentáře: 4:

Anonymous Anonymní řekl...

v matice mám přehled. vždycky dopředu vim, jak dopadnu. alespoň předstírat snahu o výpočet, nějaké to ťukání do kalkulačky, když prochází kolem a soustředěný pohled matematického génia, který normálně samozřejmě VÍ, ale teď zrovna nemá tu správnou výpočetní náladu.
se čtyřkou naprostá spokojenost, co se taky od nás, humanitně založených, dá čekat, žejo?
asi polovinu předmětů bych úplně vyškrtla, ale protože to udělat nemůžu, reaguji naprosto stejně, jako ty - sluchátka a knížka. jelikož spolusedící dělá buď to samý, nebo spí, jediná nevýhoda je, že není, kdo by do mě dloubnul, když se profesor náhodou zvedne z hnízda a obhlíží třídu. tak se mi taky stalo, že mě jednou chytil zrovna matikář, který si kdysi pěkně smlsnul na kámošce čtoucí Harryho Pottera. zakašlal u lavice.
"Co to čtete?"
"Vítězný oblouk."
"A co tam pijou?"
"eh?..calvados."odpovídám, vyvedená z míry.
"A z čeho se dělá calvados?"
"Z jablek."
pokýval hlavou, vrátil se ke katedře a mě zanechal po zbytek hodiny celou tumpachovou. :D :D

13.01.09 21:00  
Blogger Plotice řekl...

-->Peet, to prostě není možné...Mám teď děsnou chuť Tě vidět! Ty naše symboly!
Proč, když začnu v sobotu ochutnávat calvados, protože kamarád (hm, dá se nazvat kamarádem?;)) je silně zainteresován do Remarqua, který je proslulý oblibou calvadosu, ty mi za chvilku na blog napíšeš komentář, který se jen náhodou a velmi nepatřičně tohoto pití týká? Je to vůbec možné? Nikde nikdy ani zmínka, vsadím se, že zítra uvidím nejeden nápis "calvados", v tramvaji ho budou všichni rozebírat a náhodou na zemi na ulici naleznu tajný recept...
Kladu si teď tolik otázek.
To prostě není možné, tobě to říci mohu...Ty to snad pochopíš,

;)

13.01.09 21:35  
Anonymous Anonymní řekl...

Ze ZSV máme ve třídě snad všichni 1. Tobě asi přijdou taháky pod úroveň, že? :D
Jak často máte latinu? Máte ji jako normální předmět? :)

13.01.09 22:33  
Blogger Plotice řekl...

-->Muriel, není ZSV jako ZSV. Jelikož u nás jsou tyhle humanitní plky nejdůležitější, koukají na to jinek, než na tělák:P
Taháky nejsou pod mou úroveň, někdy možná spíš nad ní. Já si totiž taháky nějak nepíšu. Vytáhnu sešit, položím ho na kolena nebo rovnou otevřu na lavici a jedu:P Nebo si vytáhnu přípravy a strčím je pod papír s písemkou. Někde to jde, někde moc ne.
Latinu máme dvakrát týdně, jako povinný předmět. Za což jsem ve finále ráda, i když bylo keců dost,

;)

14.01.09 6:03  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka