Excido extemplo

Potřebuju vypadnout...
Nemůžu zůstat doma, prostě bych se tu ukousala, a ani nemůžu jít tam, kam bych možná i jít chtěla, protože to bych se asi taky "ukousala".;) Tak jsem to vyřešila dokonale, dnešní večer strávím na hooodně utajovaném místě v centru Prahy, v podzemí, kousek od Národní ;P. Kdo si mě najde, dostane odměnu.
Všichni ze třídy se na mě vykašlali (ok, nevěděli o mých záměrech, zbytek vážně nemá čas, viď, Markét?;)), takže jsem odkázána sama na sebe. Tedy, ne úplně. Očekávám tam pár známých, snad z toho nesejde.

A v pátek jdu do Celetný na Ionesca - Plešatou zpěvačku.! Vím, říkám to všem a pořád, ale já se prostě hrozně moc těším. Snad mě nezklame, ale neměl/a by. Do divadel mě to posledních pár měsíců nějak táhne. Ale záruka kvality je stejně moje oblíbená Celetná. Proslulé Divadlo v Dlouhé však také nezklame, garantuji prvotřídní zážitky! Hm.;)

Kamarádka pojede na rok do Kalifornie. Uaaa! Mně by stačila, proti tomu ubohá, Itálie. Btw, nevíte někdo o pěknym bytečku v centru Florencie?;)

Ještě jednu glosu...
Dneska na chodbě se mi zase zamotala hlava.
Já toho kluka ušatýho zabiju...On neví, jak jsem na tahle gesta citlivá!:( Místo aby si mě pozval na kobereček (to zní blbě:D), tak mě mučí prvotní ignorací a pak hned pohotovými pozdravy, odzbrojujícími úsměvy, mrknutím. Uf... Což o to, já bych to s ním klidně probrala, ale když ho vidím, nějak to nejde. Asi to bude chtít skleničku. A to pak asi nic nevyřešíme a bude to ve finále ještě horší, znám se...
Wow, to je život!!!;)

Mám se pěkně,
asi,

možná,

spíš jo než ne,

;*

Štítky:

Komentáře: 1:

Blogger Zefv řekl...

Ou vou .. dneska to byl hu hu hukot, napal toho sráče pěstí :o)

Pogujééém.

papa, čača !

07.01.09 1:07  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka