Labioglossopharyngealis

=retojazykohrtanový

Miluju latinsko-české a česko-latinské slovníky.;) Člověk se naučí spoustu zajímavých a potřebných věcí pouze náhodným listováním.

Právě si děkuji, že jsem právem zapochybovala o otvírací době knihovny. Tak koho by napadlo, že v neděli mají zavřeno?:D Vždyť to má člověk konečně čas tam zajít...Mají to špatně vymyšlené. To si toho Freuda nepřečtu nikdy. Že by mi nebyl souzený? Asi mám smůlu, pane R.:P

Zítra píšu kompozici z literatury. Asi jak jako?! Podívala jsem se na to až dneska. Dvacet stránek A4. Nepříjemné.

Na maturitu se také budu učit večer před?!

Btw, kdo mi napíše fiktivní novoroční projev pana prezidenta, dostane ode mě odměnu. A asi fakt velkou, protože do pátku to nejsem s to zvládnout, plus o těch šílených aktuálních problémech moc nevím. Představuji si to formou metafor, narážek a jinotajů, ale pokud to sepíšete jinak, spokojím se s tím s pokorou.:P

Dík a nepřetrhněte se všichni.:D

Jdu se zavřít mezi těch pár oranžových stěn mého pokoje, jako dívka s pomeranči (Jostein Gaarder) a do uší si pustím něco neutrálního. Xindl X totiž není vhodný kamarád k učení. Je příliš vlezlý...



Štítky:

Komentáře: 3:

Anonymous Anonymní řekl...

Dívka s pomeranči je nejjvíc fajn :)
Slohovky nemám ráda... Určitě jsi to ale zvládla :)

22.01.09 22:28  
Blogger Narcistka řekl...

Mě se třeba jako učební hudba docela osvědčili The Books. Je mi jasný, že jsi o nich asi nikdy neslyšela, ale koukni se na to na Youtube, je tam docela dost jejich písniček. Je to taková milá nevnucující se hudba na pozadí.

21.11.09 13:17  
Blogger Plotice řekl...

->Díky za tip, zajímavé:)

21.11.09 13:40  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka