Quae cum ita sint

Nějak se moc všechno řeší...
Shrnu to hezky popořadě, podle abecedy. Ať mám pokoj.

Entropa. David Černý mívá skvělé nápady, ale občas mi přijde, že z estetického hlediska jeho díla poněkud pokulhávají. Pokud mám hodnotit pouze myšlenku, tleskám. Pokud celkové provedení a pocit z díla, jako by bylo nedovedeno k dokonalosti. Ale co už. A neměl se omlouvat. Vždyť věděl, co dělá...A zadavatel jistě musel, prostě musel, počítat s tím, že David nevytvoří nic neutrálního a nepobuřujícího. Bohémek provokatér rulezz.:P
Chobotnice. Uvést teď důvod k postavení knihovny jen proto, že Mistr zemřel, je zbytečné. Svou smrtí tomu nepomůže. Ale snažil se... Pokud jde o můj názor- chobotnice je skvělá, sama jsem jednou navrhla nádraží á la futuristická housenka. Ale na Letnou mezi staré domy spíš ne než jo. Stejně by ztratila šmrnc. A teď, když na to sám pan Kaplický nedohlédne (nebo alespoň do toho nebude moc kecat), by ztratila i tu svou eleganci. Známe to. Když nám na dělníci stavěli chalupu podle výkresů mojí maminky architektky. Co postavili za pár hodin bez dozoru pak pod dohledem bourali a předělávali. Kdyby je nikdo nehlídal, dům stojí, možná i "funguje", ale bude k nepoznání. A o tom to je...

Víkend. Kouknu se na sociologii (musím si vybojovat dvojku), na češtinu-komunikaci (hodlám se bít za jedničku, vždyť to je můj obor;)) a dopíšu si čtenářák (což dělám poslední dobou neustále - daň za ty krásné chvíle čtení.:P).
Sobota je zadaná, ale v neděli mám rezervovanou rezervu k zaplnění něčím příjemným. Co s tím? Nějaké nápady? Návrhy?

;*

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka