Quo magis

Jde na mě jaro...
Vylezlo sluníčko, a je mi krásně. Jako by se něco hnulo. Jako by se něco dělo, stalo, změnilo. To asi to počasí.

Jinak, dneska jsem opravdu vstávala na desátou, no nádhera! Úplně se těším, až to pro mě bude samozřejmostí. Až budu mít v ruce diplom, a nějaké vstávání na šestou mě ani nenapadne. No už aby to bylo.

Do třídy nás od minulého týdne chodí necelá polovina. Ostatek leží doma, nemocen. Jen odpočítávám dny, kdy mě to také skolí. Hodlám vydržet alespoň do konce týdne. Od pondělí si dám klidně oddech, ale proboha, ten víkend už mi neberte! Prosím. I kdybych měla v sobotu večer sedět nakonec jenom v Trafice... Nedej bože sama samotinká samička. Ach.

Věděli jste, že historicky první člověk, který na internetu zveřejnil příslovce "flirtézně" jsem byla já? Hm, z toho budu žít asi ještě dlouho. "A nenaděláš nic."

(A už tolik nemrzne. Ani ve mně.)

Štítky:

Komentáře: 2:

Anonymous Anonymní řekl...

Já taky potřebuju slyšet Xindla, nikdy za svůj kratičký život jsem ho neslyšela na živo, a to bydlím v našem krásném hlavním městě! Když mě to nějak nikdy nevyjde.

Mám už domluvené, že na něj půjdu 10.03. do paláce Akropolis. Hraje tam s ním i Barevný nátěr. (jéé) A jelikož jsem navštívila tvůj profil na last.fm a zjistila, že tato Budějovická kapelka ti je taky známa, tak se tam třeba potkáme. :)

A já se leknu a uteču.

28.01.09 18:58  
Blogger Plotice řekl...

-->To by bylo supr;) No já se každopádně budu snažit koncert nepromeškat, tohle je nejkrutější spojení kapel co jde! Kdybys mě tam poznala, hrdě se ke mně hlaš a přijď si pro podpis,

;P

29.01.09 20:53  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka