Ad usum proprium

Takový to bílý, tekutý...Mlíko přece!
Není nad slunečný den. Především když je volno a člověk nemusí nic.;)
Donutila jsem mamá, aby se pohrabala ve skříni. Ona mi totiž před zimou teatrálně sebrala a schovala Conversky, abych je jako nemohla tajně nosit nebo co.:D
Byla jsem s Davídkem kopírovat všechny jeho zápisky z chemie od září. Hm, nevím, proč je vlastně nemám. Asi jsem ještě nezaregistrovala, že chemii máme na rozvrhu. Většinou jím nebo si čtu. Nebo oboje. A nechybí mi to moc...

Oba jsme čekali, že se pak hned vymluvíme a rozloučíme se, ale nějak z toho vyplynulo, že půjdem do kina. Když jsme šli koupit lístky do Světozoru, prohrabala jsem se tam těmi filmovými plakáty. Jako bych o tom dneska už jednou nemluvila.;) Plakát Audrey Hepburn. Ach.;)
Jdu okouknout kolik stojí rámy v IKEA a vypočítám si, jestli se mi to vůbec vyplatí.:D Ale počítám, že víc jak tři tisíce, za které mají v rámařství úplně tu stejnou fotku už připravenou k pověšení, to nebude ani náhodou.:P

Hehe, synchronicita mi pěkně podstrojuje.;)

Takže doufám, že během týdne někde na ulici potkám postaršího pána s knírkem, ve světlém saku, černé kravatě. Ten se ke mně potají nakloní a pošeptá mi něco o tom, že má skutečně lákavou nabídku. A za pár minut budeme sedět v kavárně. A pak, večer, v tmavém průchodu, za diskrétního osvětlení pouliční lampy, mi podstrčí pečlivě zabalený obraz. Podmínka obchodu? Malá večeře u mě v bytě. Pod pověšenou fotografií. Pod fotografií Marilyn Monroe v nejlepších letech...Možná originál. A možná ne. Ale muž zmizel. I s jeho starými cibulačkami. Co tak nahlas tikaly celý večer...

Štítky:

Komentáře: 3:

Anonymous Anonymní řekl...

děláš si ze mě srandu?! já byla v Terryho fuseklích v úterý, nad Audrey jsem se zastavila pěkně dlouho... nakonec jsem se teda rozhodla, že ne, ale bylo klidně možný, že bych ti ho vyfoukla před nosem! :D

26.02.09 19:45  
Blogger Plotice řekl...

-->Dokonalost:D Myslím, že další důvod, proč se pro něj vrátit;) A třeba jich mají víc, ne?

26.02.09 20:07  
Anonymous Anonymní řekl...

no, nevím,nevím..protože Trainspotting tam mají 2x, takže možná i Audrey by tam měli víckrát, kdyby byla k mání.
i když nějak extra vzácná zas neni, protože jsem ji myslim viděla i v Luxoru.. a ty starý český filmový plakáty jsou některý taky krásně zpracovaný, ale ta cena je,ehm..řekněme si to takhle - radši si za to koupím 20 knížek a 50 tyčinek Bounty :D

26.02.09 20:28  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka