Audere est facere

Pop artovou Audrey Hepburn nebo černobílou Marilyn Monroe?
Nejlépe obě, všude okolo neonové barvy (fialová, oranžová, modrá...) a někam doprostřed místnosti velký barevný křišťálový lustr. Průchozí šatník, dvě koupelny...

Neteř Sophinka;) V téhle úpravě možná půjde na zeď...:P

Dneska jsem se málem podřezala při loupání brambor.

Tenhle týden mám prázdniny, což je sice fajn, ale (s)permanentně nevím, na čem jsem. Původně to vypadalo, že budu celý týden pryč. Pak že se pojede ve středu, a teď mi mamá oznámila, že vlastně i ve středu mám volno a můžu si večer dělat co chci (...). Nechápu tenhle systém.
Tudíž, v úterý hodlám navštívit pana Warhola a pak se uvidí. A potřebuji od někoho sehnat zápisky (za pysky) na chemii a děják. Uááaa!:/


Jinak, nechápu co se mi minulý týden dělo, ale nezvládla jsem nový Reflex. Tak jsem se pro něj vydala dneska, no maminka se dosti divila...Puritánka!:D Prý se nad tím hlavním tématem pozastavil už táta včera. Bože... To mě asi hodně neznají...

Jdu otevřít čokoládu, před obědem,

:P

Štítky:

Komentáře: 2:

Anonymous Anonymní řekl...

MiLá, pLotice. Děkuji za komentář, avšak ty, taková legenda blogová kterou si oblíbili i semi tvůrci blog.cz přeci nevyhasneš. Překvapil mě komentář od tebe, už jen kvůli tomu že je to "teprv" asi 2 xD. Ale dík za připomenutí že tu jsi, a že jsem tě mohl opět navštívit.
mORiS

24.02.09 18:40  
Anonymous Anonymní řekl...

ano, současný Reflex vzbudil pozornost dokonce i u mých ignorantských spolužáků. výjimečně se nepročítaly haldy Yellow, Joy, Top děvek a jim podobnejch sraček (ovšem pravda je, že se přitom člověk hodně nasměje a upřímně, než pracovat v redakci jednoho z nich, radši vytírám podlahu v důchoďáku).
a čokoláda u mě vede denně před snídaní, obědem i večeří...a vlastně i po oněch chodech
;)

24.02.09 22:11  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka