Baeta solitudo

Sama samička. Kde jinde než v Trafice...
Miluji sobotu. Člověk má za sebou náročný týden a chce vypnout, jen si odpočinout. Ptát se, čím se ráda odreaguji je nesmyslné. Záleží na počasí, náladě, konstelaci hvězd, fázi měsíce...
A zrovna dneska jsem rozhodně neměla chuť zůstávat doma, s rodiči, psem a povinnými vycházkami s ním spojenými. Nezbývalo než utéct.

Nejlepší zašívárna, hned po kavárnách, je knihovna. Zní to děsně intelektuálně, ale taky tak nějak zvláštně zvídavě. Já tedy v knihovně vždycky strávím alespoň půl hodiny. Stačí mi stát před jedním regálem a koukat po knihách, které mě zaujmou na první pohled.

Máte nějaký systém, jak vybírat knížky?

Někdo jde jen po doporučených, pobíhá po knihovně se seznamem v ruce, ptá se knihovníků a nekouká nalevo ani napravo, někdo jen hlídá pár oblíbených autorů a neexperimentuje. Já vsázím na moji milovanou synchronicitu a se zavřenýma očima šmátrám po okousaných a politých hřbetech v policích. Když narazím na něco známého, souvisejícího nebo na první pohled lákavého, tahnu se s tím domů. Ach, moje záda.:P

Jelikož mě teď všude pronásleduje Snídaně u Tiffanyho (Truman Capote), šla jsem po něm. Dalo se očekávat, že mě zradí a uteče, ale ulovila jsem něco jiného. Podle anotace příjemná ,nenáročná oddechovka - Letní plavba.

Ještě jsem zaběhla do Luxoru, pro Synchronicitu. Hm, musela jsem se dvakrát ptát prodavačů. Už jsem jednou líčila, jak měla paní problém s pravopisem a hledáním písmenek na klávesnici. Tentokrát to bylo trochu lepší, akorát ten druhý pán si nebyl jistý a raději se optal, jestli je tam ypsilon. Klasika.:D
Bože, strávit odpoledne v oddělení esoteriky, to je fakt něco. To to nemůžou hodit někam do sociálních věd? Ach...Až jsem ze zoufalosti málem sáhla po snáři.;) Neví tady někdo, podle čeho se vyznat v knihkupectví? Zkouším to podle názvu, podle autora, podle tématu. A stejně si nakonec řeknu o radu...

Co s načatým dnem? Bylo by zvláštní, kdybych neskončila tam, kde jsem se obávala, že skončím. Trafika. Horká višňová. U lampy v křesílkách. Knížka, pohodka. Tak to mám ráda,

;)

Btw, 2GB mi na iPodu už vážně nestačí. Moje závislost na hudbě totiž nečekaně roste, a dřívější luxus mě teď začíná omezovat. A já se přece nikdy omezovat nenechávám.:) Koukám po tom 16GB, fialovým nebo zeleným,

:*


Štítky:

Komentáře: 2:

Blogger Ani řekl...

V knihkupectvích se také vůbec neorientuju, v knihovnách je to lepší. Většinou běhám se seznamem v ruce a otravuju knihovnice :D

14.02.09 21:23  
Blogger Smonty řekl...

poutavé... :-)

(80 GB iPod je řešení)

15.02.09 20:38  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka