Carpe diem

Tak přecejen ze mě vypadne článek. Část je o mém rozpoložení, část o synchronicitě.
V jedné z posledních glos jsem vyjádřila svou obavu z napsání skutenčně aktuálního článku. Ale vlastně nevím, jak jinak to ventilovat. Samozřejmě vše ještě bude číst můj deník, to až se vzmůžu a zase ho otevřu, ale takhle vidím možnost, jak někoho zpravit o tom, jak mi je.

--------Sebereflexe pro vyvolené. Ti, kteří moje naznačující výlevy nechtějí, přeskočte to.;)----

Tedy, úplně narovinu.
Jsem ráda za to, jak se to hnulo. Konečně. Fakt že jo.
A divím se sama sobě, jakým způsobem vše beru.

Eh, stejně to sem nikdy nenapíšu úplně otevřeně.

Nicméně jsem za tohle rozhodnutí neskutečně šťastná. A tak nějak mi dochází, že je to takhle vážně nejlepší. Zvláštní. Tohle bych do sebe ještě tak před týdnem neřekla. Prozření je skvělé!;)

----Konec sebereflexe k danému tématu.----

Stala se mi zvláštní věc.
Asi před třemi dny jsem hledala na blogspotu, kdo má v oblíbených v profilu Xindla. Našla se jen hrstka, takže vybrat nejzajímavějšího byla hračka. Zaujal mě věkem, zájmy i stylem psaní. Lup, pak jsem objevila, že byl v Dobré trafice. No to je náhoda! A dneska zveřejnil článek, který veškeré mé touhy po seznámení s ním ještě umocnil...
V pátek byl v El Woodu. S kamarádem a kamarádkou. Když mi jedna holka vyprávěla, jaké to tam bylo, nemohla jsem se nezmínit o nalezeném bloggerovi, který tam šel také.

"Nejmenuje se náhodou Láďa? Hahaha?" (z legrace hádala kamarádka)
"Ne, Ondra. Koukej, fotka:..." (podělila jsem se o úlovek)
"...To snad ne!! To je Láďův kamarád, Ondra!"
"Eh...?" (Zhroutil se mi svět.:D)

Nakonec jsme identifikovaly i tu jeho kamarádku, kterou náhodou potkal a ona náhodou šla do El Woodu, tak ji doprovodili. No a ta kamarádka je jedna z mých nejlepších vykecávatelek, ta, která v pátek místo latiny četla moje výlevy a odepisovala mi, moje jedinečná Káťa.

Neuvěřitelné...

Jen tak přemýšlím, jak by se vyvíjel večer, kdybych nakonec nezměnila své plány a do El Woodu zašla. Za jak dlouho a jestli vůbec bychom došli k tomu, že jsem mu komentovala blog?
Praha je malá. A internet taky,

:D

Štítky:

Komentáře: 3:

Anonymous Anonymní řekl...

Holka, ty se mi budeš líbit. :D:D To nic, jen jsem tak koukala po hlavní stránce tvého blogu(spotu) - Svět podle Garpa - tu jsem četla o prázdninách při cestách za brigádami. Xindla mám hrozně ráda a nemůžu nikde sehnat jeho CD.
Jinak žurnalistika je můj vysněný obor, který bych chtěla studovat, ale právě kvůli vzdálenosti to asi nepůjde (ani finančně).
Jinak užívej si pocit štěstí, je k nezaplacení. ;)
Blogařský svět je malý.

08.02.09 12:49  
Anonymous Anonymní řekl...

Praha je neskutečně, neskutečně moc malá. Když jedu v metru, zapamatovávám si výrazné lidi. Vždycky mě pak dostává, jak je ze týden zase někde potkám.
Ani si nemůžu vyrazit na rande, aniž by mě nenačapal někdo známý.
To je hrozné.

09.02.09 20:59  
Blogger Bílý Tulipán řekl...

asi bych měl něco taky dodat... třeba jsem byl v pátek v tom El woodu, byla tam jedna blondýnka, kterou jsem si zapamatoval vizuálně a pak jsem ji viděl na koncertě našich školních kapel... to ani neukazuje, že je svět malý, že je praha malá, ale že lidi, co mají společné zájmy... na to kapacita lidskýho mozku (paměti) stačí a člověk se jen diví, že je pak místo, prostor malinkej... ale ve skutečnosti je to fakt jen o společnejch zájmech, co tvoří lidi

10.02.09 14:44  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka