Duobus certantibus tertius gaudet

=když se dva perou, třetí se směje
Jsem člověk toužící po svobodě. Já se prostě nechci podřizovat ostatním tím způsobem, že si nechám kontrolovat každý krok. Mám taky trochu sebeúcty a hrdosti. Takže provádím přísnou selekci přátel na Facebooku.
Nemám ráda provokaci a chci mít konečně pokoj. Začalo mi to totiž tak nějak vadit. A mně když něco vadí...:D

Jinak, asi založím skupinu na FB pro ty, kteří mají fenku. Stává se mi to dost často a ještě s mým stihomamem mě to docela štve.:D Totiž, my co víme, tak je nám jasné, že fenka při čůrání nohu nezvedá. Proto se laikovi může zdát, že když dělá loužičku, dělá spíš taky něco jiného (upgrade:P) a jsem to já, ten špatný, který po svém "zapáchajícím, v noci poštěkávajícím, chlupatícím stvoření" neuklízí na chodníku...a nevysvětlíš nic...
Já vím, je to asi jedno, ale mě to prostě nebaví, když jsem za toho špatnýho a přitom občas i dvakrát denně podstupuji tu hroznou akci se zadrženým dechem, přivřenýma očima a pečlivě zkontrolovaným (pra)sáčkem na exkrementy, aby se nestalo neštěstí...Uááá!

Všímáte si, že ačkoli venku pořád sněží, zase to pak taje? V nechutnou břečku? Není lepší, aby sníh jednoho krásného dne jednoduše nenapadl?!! Jestli se ráno opět probudím pod bílou peřinou, tak budu nepříjemná, okamžitě usnu zimním spánkem a probudím se, až bude po všem...Třeba za tři měsíce.

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka