Exemplum docet

Začíná se ozývat superego a snaží se mě přimět k tomu, abych spadla do propasti...
Ač se člověk snaží vzdorovat jakkoli, stejně nakonec zjistí, že už je to mu to nějak jedno. Něco se nevede tak, jak si představuje a on začíná přemýšlet, co by mohl změnit. Konečně si dopřát něco, co si odjakživa odpírá a trochu tím vyjet ze starých kolejí. A aby nebyl tak úplně hozen do neznáma, hledá si na tom svá pozitiva. Trochu si to přece jen omezí, aby mu ta nová svoboda nebyla tak vzdálená. A pak skočí.
Nejdřív chvíli balancuje na hraně, ale každému o svém úmyslu pomalu vypráví na potkání. A když okolí začne do samotné akce tlačit a přemlouvat, zase se trochu stáhne. On samotný proces přemlouvání okolím je velice působivý a už tak zaslepeného riskanta ještě více utvrzuje v tom, že TO udělat CHCE.
A přece pak necouvne?

Asi necouvne.
Podmínky už stanovené mám.
Ale kurva tohle ne. Přece.
Neudělám jim všem radost, ne?:D
Hm...
Pozérka. Pitomá pozérka. Nesnáším pubertu.

BTW, Warhol byl supr, ale ten průvodce, který patřil k nějaké skupině a já ho tajně odposlouchávala zadarmo, nemusel pořád říkat: "Warhoul". Znělo to fakt příšerně...

Štítky:

Komentáře: 2:

Anonymous Anonymní řekl...

brr, Warhoul. vždyť to byl slovák! (fajn, zakarpatský rus :D). přemejšlela jsem, jestli tam půjdu..ale nakonec ne. protože přestože Andyho nesmírně obdivuju a nejradši bych vykoupila všechny Campbell's polívky a ty úžasný banánový vinyly Velvet Underground, jeho filmy mě nechytly. přijde mi, že tohle je věc, kterou nakonec stejně chápe jen on, protože sotvakdo přesně pochopí, na co myslel, když osm hodin natáčel Empire State.

24.02.09 22:04  
Blogger Plotice řekl...

-->Ach, Velvet Underground ve sluchátkách, banánek beznadějně dlouho na ploše monitoru,

*.*

28.02.09 22:20  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka