Nihil novi sub sole

Vstanu, rozkoukám se. Zkontroluji mobil (i když jsem se ho stále nenaučila na noc vypínat...), rozhrnu závěsy, aby mě celá ulice mohla vidět nahou.
Hm, stejně ti perspektivní mladí pánové v obleku, s několikadenním "so sexy" strništěm vstávají buď o hodně dříve (to jsou ti, kteří se teprve musí na vysoké posty propracovat), nebo o hodně později (kteří už jen utrácejí přes internet, občas se projedou v autě za několik mega, šukají se "společnicemi" a o nějaké mladé slečny za ušpiněným oknem vážně nejeví zájem...).
Povzdechnu si a...zase si lehnu.

Za chvíli to zkusím znovu.

Sluníčko mě vytáhne z postele, už definitivně. Úplně to volá po vyběhnutí ven. Do Trafiky, ano, buďme přesní. Jenže když už se člověk konečně nasnídá, přičemž se zadusí bublaninou (je tu někdo, kdo "tohle" taky peče? všichni vždycky říkají "buchta" nebo "koláč", ale odjakživa je to bublanina, asi že bublá a nechápu lidi, co to neznaj'...), pak se jakýmsi (způ)sobem dostane do koupelny, přičemž dvakrát upadne - jednou se nevešel do dveří, podruhé se lekl zrcadla - a bouchne se o koho-utek.
Hm, oblíknu se a vyrazím. Doma na oběd(ť)? Zbytečný...

Shit, to slunce je kde?!
Podvazky letí do kouta, nemá to cenu. Lup, komp, Face, blog, DA...a už to jede. Neeeeeeeeeeeee!

Musela jsem si domluvit asi pět srazů na odpoledne, aby mě to donutilo vypadnout.
A to se vyplatí.

To bude skutečně hezky až v květnu?

Štítky:

Komentáře: 2:

Anonymous Anonymní řekl...

no jistě, že pečem bublaninu! třešňovou například. je taková pěkně..nadejchaná. kromě jednoho případu, kdy jsem ji pekla já a vyšla tenká a křupavá jak sušenka.což bylo ovšem taky dobrý, ostatně jako skoro všechno, co je sladký. o jídle bych dokázala básnit hodiny..ne,dny! je to strašná úchylka :D

28.02.09 19:58  
Blogger Plotice řekl...

-->Třešňová, hmmm;) Ale švestková nebo meruňková jsou taky supr,

;)

28.02.09 22:16  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka