Nondum omnium dierum sol occidit

Hm, začínám sem dávat latinské výroky. Tomu jsem se vždycky chtěla vyhnout.:D
Tak si říkám, že cokoli sem teď napíšu, bude bráno s podtextem, náznaky, možná přetvářkou a vypočítavostí. Eh, úplně mě to odrazuje od smysluplného článku.
Nechť se to tedy dnes stane, netradičně, spíše recenzí než sebereflexí...

Doporučím pár stránek pro dlouhé zimní večery. ;)

Pro milovníky grafiky, hlavně webdesignu a počítačových úprav, tu mám úžasný projekt nadšenců barev. http://www.colourlovers.com/ Najdete tam tipy na barevné kombinace, články o momentálních trendech, nepřeberné množství inspirace. Do RSS čtečky poměrně vděčná stránka, pořád něco přibývá.;)

Další nekonečný zdroj inspirace pro mě představuje web http://www.fubiz.net/. Denně tři, čtyři články o novinkách ve světě designu, reklamy, filmů, fotografií, grafiky...Dosti univerzální portál, téměř všechny články mě zaujmou. Tleskám skvělému výběru témat.

Teď něco z osobních stránek. Nevím, jak starý je to trend, ale když procházím nápadité blogy ze zahraničí, vždycky se zanedlouho dostanu k milovníkům a milovnicím módy. Jeden za všechny, http://www.jamesbort.com/. Píše ho muž, píše ho francouzsky a všechny fotografie pochází z jeho tvorby. Vražedná kombinace i pro ignoranty tohoto typu webů.

Co na závěr? Určitě něco neotřelého. Něco, co Vám vyrazí dech.
Ok, vy zvědavci.
ÚJČ AV ČR
A doufám, že se něčemu přiučíte.

Nebo snad máte nápad na něco lepšího? No šup, podělte se,

;)

Štítky:

Komentáře: 1:

Anonymous Anonymní řekl...

nu škoda tý fancouzštiny tam... ale ten konec mě teda dostal :D ... jinak málem mi vypadli oči když se vidim v odkazech... tož to být poprvé za mou netovou existenci... cca čtyřletou :)
P.S. vůbec nevím jak to nastavit u toho "komentovat jako" takže to asi zblbnu...

07.02.09 20:08  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka