Nullo modo

Odumírá mí pravá ruka. Asi to není ta pravá ruka pro mě, závisláka na blogování a na Facebooku.
Je to tak, přemýšlím, že bych omezila svůj přístup do světa internetu. Už jsem to tak jednou řešila, někdy před třemi lety, tuším. Vynechat třeba středu a pátek u počítače. Dost by to mému zdravotnímu stavu ulehčilo. Nejen fyzicky, ale také psychicky, znáte to.;)

Jako přijít o ruku kvůli klikání na odkazy a přidávání se do bezvýznamných skupin na FB (jako jsou skupiny Dloubání prstem do vosku, Nesnášíme polystyren nebo David Rath by měl mít knírek na všech fotkách...) Fakt už to hraničí s šílenstvím, kvůli tomuhle obětovat celý víkend, celý týden, měsíc, rok, desetiletí, století, ... Doufám, že se vyplní proroctví mého kamaráda, a za rok dva nadšení a závislost opadne.

K mé manuální vyčerpanosti dnes přispěl i valentinský úklid. Někdo si užívá ten vánoční, někdo jarní. Jde jen o název. A já uklízím hlavně v únoru, protože co taky sama mám doma dělat.:P Vyhazuji letáky, které mě zaujaly buď barvami, obrázky, tématem, nebo jen nebyly přivázané a byly zadarmo. Jsem Čech, no.:D Také do koše letěla část předvánoční korespondence, jelikož je teď naprosto nesmyslné a nemyslitelné ji dále schovávat. O nepodařených písemkách, které byly ještě před skokem do popelnice s potěšením roztrhány, nemluvě.;)

Také během uklízení potřebujete poslouchat hudbu? Já si to tak nějak zafixovala dohromady, a už by mě ani nenapadlo luxovat nebo urovnávat, skládat a přeorganizovávat bez Xindla. Dneska jsem ho protočila nejmíň osmkrát. Dělá se mnou všechno. Tedy, skoro všechno...(ech, ty mé dvojsmysly...)

Štítky:

Komentáře: 5:

Anonymous Anonymní řekl...

cau plotice, docela by mne zajimal tvuj nazor na muj clanek o facebooku - popravde z nej uplne nadsenej nejsem... prijde mi, ze je to jen ztrata casu. tak treba jednou budes taky osvicena :-)

09.02.09 9:00  
Anonymous Anonymní řekl...

Taky bych se měla pustit do mešího valentinského úklidu...

09.02.09 11:03  
Anonymous Anonymní řekl...

Únor pro mě rozhodně není jen o Valentýnu. Vlastně pro mě Valentýn neexistuje vůbec. Ignoruji jej, když jsem sama, ignoruji jej, když jsem s někým (popravdě to bude teďka poprvé, kdy jsem s někým na Valentýna, a co čert nechtěl, on má zrovna 14. 2. narozeniny!). Je jedno, jestli je valentýnský, vánoční, jarní, velikonoční úklid... Hlavně, že je nějakej :D:D
Ono vážně neuškodí, když na jeden dva dny v týdnu zapomeneš na net. Úplně vypustíš a místo sezení na židli a ničení si zápěstí a zad se můžeš třeba rozvalit na posteli a ládovat se brambůrkama při sledování televize :D:D
Ať se úklid daří ;)

09.02.09 13:08  
Blogger Ani řekl...

Nemám ráda úklidy, ať jsou jakékoliv (jarní, vánoční ap.- to jen mamka ho považuje za další podmínku života).
A seznam mých neužitečných činností na počítači se neustále rozrůstá...:)

09.02.09 16:18  
Anonymous Anonymní řekl...

Dloubání prstem do vosku, Nesnášíme polystyren nebo David Rath by měl mít knírek na všech fotkách.. Asi bych někdy měla FB zkusit :P

09.02.09 20:22  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka