Careo verborum

Aby nám to tady nezatuchlo, pár informací o (mo)mentálním rozpoLOŽEní:

- Ve škole naprosto plavu. Nikoli jako ryba ve vodě, ale spíš se tak nějak pomalu potápím do hlubin nevědomosti. Škoda. Ale bude to asi tím, že tam teď nějak moc nechodím. Znáte to - lékař, nevolnost, bolest hlavy. A tak pořád dokola. Až je zase víkend, prázdniny, konec ro(c)ku. Už se těším, jak za dva roky budu mít před maturitou a s hrůzou si uvědomím, že jsem se ještě ani nerozkoukala. A předmět k matuře si budu vybírat tak, že si vypíšu těch pár, ze kterých nebude kostka, a hodím si čtvercem. Nebo klidně naopak, ale to mi stejně nepomůže.:/ Pohoda.:D

- V životě mimoškolním se mi daří poněkud lépe. Ačkoli moje schopnost porozumění situacím stále nějak pokulhává. Je toho na mě moc a současně bych chtěla něco víc. Jsem závislá na své nezávislosti, ale toužím po závazcích v podvazcích. No jo, nevycválaná mladá slečna. Hlavně že vím, co chci. A mám kde.

- Jídlo mi chutná. Akorát na ty klobásy si pořád nějak nezvykám. Chtělo by to možná pořádný posun paradigmatu, kognitivní disonanci, nebo prostě hlad, jakožto nejlepšího kuchaře. A stejně si myslím, že moje averze je zdravější a estetičtější.:P

- Za poslední týden jsem se narodila už asi osmkrát. Nejtěžším obdobím mohu nazvat vyhecovaný pokus o lehání si do kolejí. Sedání si do kopřiv pak počítám mezi méně závažné hazardní kousky.

Tak carpe diem, carpe nocem a doufám, že brzy přijde múza, co mě políbí, nebo klidně někdo hmatatelnější, a přijde námět pro pořádnější článek. Tohle, uznávám, se nedá číst. Alespoň ne dlouhodobě...;)

+ Věděli jste, že ta sviňská chřipka vůbec nezabíjí tak markantně, jak se zdá? A že je nebezpečná jen pro Hispánce? Takže já, jakožto něco jako kavkazský typ, mohu být v klidu. Možná...

Štítky:

Komentáře: 4:

Blogger Smonty řekl...

hlavu vzhůru, maturita je sranda :-)

03.05.09 22:22  
Anonymous panvicka řekl...

Múzy odešly k novinářům, kteří vyvolávají umělou paniku ohledně svinské chřipky...

04.05.09 14:59  
Anonymous Mixie řekl...

To by mě zajímalo, co tě ponouklo k napsání článku... Vlastní zkušenost? Ale ne, opravdu nebuďmě škodolibí...:-)
Máš pravdu, psí hovínka jsou problém (říkám to upřímně *LOL*). Sama bych se ale měla kát, protože při venčení našeho psa jsem nikdy jeho bobečky nelikvidovala. Ovšem něco jiného je to na louce u lesa a něco jiného to je u lavičky v parku. Majitele psů ale nedonutí k odklízení hovínek jejich mazlíčků nic jiného, než hrozba vysokých pokut (a když by byl hříšník chycen při činu, což by, přiznejme si to, bylo málokdy, stačila by domluva a on by si dával příště už snad pozor). Buď je pejskař sám slušný nebo se musí ke slušnosti donutit (ovšem v rámci demokracie!). Huff, jsem se zas rozepsala. Doufám, že jsem ze sebe vyplodila aspoň trošku pochopitelný příspěvek. Mnu, vrátím se později abych to zjistila.

27.05.09 22:15  
Blogger Plotice řekl...

-Mixie->Hm, sice je tvůj komentář šoupnut asi pod nespárvný komentář, každopádně vše vysvětlím;)
Takové téa by mě nikdy nenapadlo. Dostali jsme ho jako zadání fejetonu na češtině.
K tomu uklízení. Na ulici, i když mi psice vždycky chodí na trávník, sbírám, pokud mám s sebou sáček. Pokud ne, už se tam nevracím, prostě se tvářím provinile a schlíple zmizím. A je mi to upřímně fakt líto! Protože obvykle patřím mezi ty zodpovědnější. Proto taky nemám ráda, když mi vlčice čůrá a přidřepne si, jako správná fenka. Neznalci si pak asi myslí, že neuklízím...ano, mám stihomam. Ale prostě mi to vadí, když už se s tím jindy štvu. A že to není zrovna zábava,

;)

28.05.09 21:08  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka