Memento mori

aneb Pamatuj na smrt...
A to jsem si myslela, že tato okřídlená slova dokáže rozluštit každý. Tak asi ne.;)
Stejně pořád zjišťuji, že to, co považuji za přirozené a samozřejmé, je často úplně jinak. K jádru pudla vlastní copyright Goethe, Ezau je odjakživa chlupatý a prubířský kámen není nerost v Národním muzeu.
To jsou axiomy, neměnné, ustálené pravdy, které nevyvrátíš.

Pak jsou tu další neuvěřitelné skutečnosti, které jsou natolik absurdní, že je člověk ani nechce vyslovit. A když vyjdou na světlo světa, prostřednictvím někoho jiného, pak nemívám slov...

-->střih<--

Nechci hrát na city, ale můj pes je "nějaký rozbitý". Veterinář ho prošpikoval asi pěti injekcemi hrajícími různými barvami. Utěšovala jsem svojí vlčici, že je to jen roztok lentilek, tudíž zakázaná dobrota, kterou má vlastně za odměnu. Jestli jí tyto a další šílené prostředky (rozvařená rýže s prášky a absence vody) pomohou, to se teprve uvidí.
Já jen trpím za ni, nevím co jí je, ani jak se jí to přihodilo. Zítra se jede na další přídavek do krevního oběhu. K tomu šílenému veterináři, který mě pokaždé překvapí svým neprofesionálním přístupem a naprosto nesmyslnými způSoby stanovování diagnózy a následného léčení.
Avšak, nenadělám nic, rodiče si na něj prý "zvykli", zná pejsinku od štěňátka (copak si pamatuje každého tvora, který se čas od času protřese v čekárně??!!) a je tak nějak...po ruce. Jasně. Kdyby bylo po mém, jezdí se pro radu někam úplně jinak. Jenže já jsem ta, která "psa zanedbává", "ničemu nerozumí", "představuje si to jako Hurvínek válku" a "měla by se raději učit".

Jinak, už asi týden jsem výrazně mimo, ani do Trafiky nechodím (něco mě táhne do Sedmého nebe, možná dvě deci toho růžového a skvělá slečna, které je všechno od věku přes stav jater jasné, ale nedělá z toho problém a s úsměvem obslouží).
Dostala jsem asi tři jedničky, přičemž ani jedna nebyla zas(ou)loužená, jelikož bezpečnostní OPATření (papíry se zápisky pod písemkou a bezchybně vyplněná kopie t(r)estu druhé skupiny, která ho psala s předstihem) to jistilo...

Tenhle článek je dlouhý a nepřehledný.
Ale komentáře vyžaduje.
Aby dostal smysl,
chudák,
...

Zítra zkusím napsat svoje první haiku.

Btw, tento příspěvek má za půl hodiny už popáté jiný závěr:D

Štítky:

Komentáře: 6:

Anonymous Anonymní řekl...

Nevím, zdali je to smutné či veselé, ale nezbývá mi než konstatovat, že když se mi zase po dlouhatánské době podaří dostat na normální, krásně psaný blog, tak to musí být zrovna Hellichovák... Ale jak říká náš milý pan Rák, jsme holt elitní ústav ( občas mi to připadalo, že Jedličkův). Nelze, než poděkovat, žes u mě asi před půl rokem komentovala a tím mi dala možnost to tu objevit.

05.03.09 21:07  
Anonymous Anonymní řekl...

Také platíš u veterináře za každou injekci 400 kč a za strčení teploměru do psího zadku 150, nebo to dělá jenom ten náš?...

05.03.09 21:18  
Anonymous Anonymní řekl...

Veterináři jsou novou kastou společenské honorace s nejvyšší prestiží, něco jako plastičtí chirurgové nebo doménoví spekulanti, a patří jim nejbližší budoucnost.

Že posílám vlčici pohlazení a přání brzkého uzdravení.

05.03.09 21:42  
Blogger Plotice řekl...

-->Tak přece jsem tvoji spřízněnost s GJN před tím půl rokem uhodla?:D Hehe, nechápu. Teď bych Tě podle té fotky už asi nezařadila vůbec. Zvláštní, jak jsem na to přišla...

05.03.09 21:46  
Blogger Plotice řekl...

-->Ano, dělá. Nemluvě o několikaciferných částkách při banálním stříhání drápků...:D

05.03.09 21:47  
Blogger Plotice řekl...

-->Veterináři profitují z neznalosti strachujících se majitelů rozmazlených "fifinek". Proto ty ceny, proto ten přístup. Jen málo jich to dělá "ze zájmu" a ne jen pro prachy. Ale takhle to chodí už snad všude.(...)
Vlčice Ti, Standí, srdečně děkuje za pohlazení, podává pac z posledních sil, a doufá, že už brzy zase bude moci dostat do misky lososa,

;P

05.03.09 21:50  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka