Doctor Godot

Až budu velká (ty ještě porosteš?), budu sedět v čekárně u doktora. U doktora Godota.
...pach desinfekce, studený vzduch klimatizace, rádoby příjemné drnčení telefonu, Dobrý den, za kým jdete?, Dobrý den, Na shledanou, rádoby příjemné drnčení telefonu, pach des/infekce, nervozitou poklepávaná noha, poposednutí, klimatizace. Na shledanou. Slečna Novotná!...Ano, pane (nez)Dvořák, za týden...

Skoro jako: "Pokladna číslo tři volná! To jste si ten banán/ananas nemohla zvážit, slečno?! No ale já tu mám frontu, to mi nemůžete takhle chodit s tim..."

Líbí se mi to. Jsem (War)holka z Prahy, zvyklá na stres, na shon, na vyšilující lidi z MHD. Na fronty, na (ú)řady. Potřebuji vidět, že se něco děje. A zbožňuji observaci těch podivných (proto)typů spoluobčanů.

V čekárnách u zubaře je nevšední atmosféra. Všimli jste si?

/Btw, stejně je Comeback, ač se rekrutuje ze sp(l)odiny dekadentní zábavy, hum(o)r veskrze inteligentní. A hotovo.../

Štítky:

Komentáře: 5:

Anonymous Kate:) řekl...

Vidím, že je v tobě zašifrován líbivý ruch města. Pěkné články mimochodem.:)

21.04.09 17:22  
Blogger Plotice řekl...

-Kate:)-> Ano, ruch města. A to natolik, že se mi odtuď skoro nechce do klidného lůna přírody. Ale někdy je to třeba,

;)

21.04.09 17:29  
Anonymous panvicka řekl...

Miluju to hemžení lidí kolem... sice ráda strávím víkend někde na venkově bez lidí, ale do města se vracím hrozně ráda. Nejdivnější atmosféra je v čekárně na gyndě :D Všechny tak různě poposedávají nebo co

21.04.09 19:43  
Blogger Plotice řekl...

-panvicka-> Gyndu jsem chtěla zmínit, je to taková ordinace sama za sebe, vděčné téma. Ale nějak nebylo moc osobních prožitků, tak jsem ji nakonec zamlčela.

22.04.09 19:19  
Anonymous Terka řekl...

to závorkování dobré, skoro jako u Párala :-) Když se musím v Albertu u pokladny vzdát zeleninky a banánů, protože jsem je zapomněla zvážit, už tiše nezuřím, ale cítím zvrhlé (absurdní) potěšení - zase mne převezli. Někde totiž váhu mají, někde jen nějakou, kde si to můžeš kontrolně spočítat, a váží se až u pokladny (neznámo, dle jakého systému), někde musíš rovnou k pokladně :-)

24.04.09 23:20  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka