Ridicule delectare

Základoškolská zábava provozující se převážně první dubnový den je sktečně trapná. Naštěstí v období středoškolského věku stagnuje. Ale o to více se pak rozmáhá mezi staršími ročníky, kteří si myslí, jak jsou "děsně cool"...
Jako malou mě prvního apríla děsily výhružky/ví hrušky/ jako: dneSKA nedávají tvůj oblíbený seriál (vybavuji si teď jen Pokémony:P), dnes nedostaneš oběd, tatínek už nepřijde, pes sežral igelitový sáček (to už byly ty zákeřnější). S přibývajícím věkem i mně docházelo, že je to skvělá příležitost k velké legraci a chodila jsem jednou do roka domů s tím, že mám "pětku z matematiky". Ach můj bože...
S úlevou zjišťuji, že i přes celý (tý)den strávený se svými vrstevníky jsem NEbyla hloupě vyvedena žertem. Zato v autobuse mě nepřímo pobavil doStatečně...

Dva mladíci, vysokoškoláci (posunula se mi hranice věkového rozmezí, stáří beru někde od čtyřicítky;)) nade mnou postávali, a povídali si. Jak člověk nemá s kým rozmlouvat, automaticky poslouchá cizí rozhovory. (a to si v MHD pravidelně zpytuji vlastní nitro, přehrávám si diskuse uplynulého večera/večerů, případně vše dokresluji sondou do paměti SMSek v mobilu) Musela jsem se smát, když jeden z nich, takový lehce uťápnutý, bezcharakterně oblečený a výrazem naprosto neutrální, vytáhl svou historku ze základky.

Někdy ve třetí třídě mu kamarád v půl osmé řekl, že odpadá vyučování. A vystrašený školáček se svačinou od maminky v (t)aktovce na zádech utíkal za tatínkem do práce. Který ho ve finále s brekem podvedeného poslal zpátky do školy. Ano, naprosto zbytečná storka, ale kdybyste ho viděli, jak to vyprávěl! Myslím, že bych mu uvěřila, i kdyby svůj příběh časově zařadil třeba jen o rok zpátky.;) K lehce pošmournému dni a naprostému vyčerpání z pěti hodin v Trafice a v Nebi a z následujících tří hodin na (s)borečku se trocha úsměvu skvěle hodila;) /SMSka taky přišla, tak snad bude zase dobře:P.../

Jinak, asi zítra zůstanu doma. Znáte to. Hlava, krk, Národní obrození, literární seminář je stejně spojený s druhou půlkou, takže tam bude bordel a tak...zbytečný. Šetřím síly na pátek. Přesněji, v pátek zas budu šetřit síly na víkend. Ach ouvej.

A stejně mi to poťouchlé, do ticha znějící Áaaapríííl! trochu chybělo.;)

Co Vám? Zpražili jste dotyčného vtipálka pohledem uf-to-jsem-si-oddychl, pohledem já-si-to-stejně-celou-dobu-myslel, nebo snad ach-jak-můžeš-být-tak-trapný?! Nebo jste za jokera byli snad Vy sami?!
Pochlubte se! Přiznejte se! Postěžujte si!

Štítky:

Komentáře: 13:

Blogger Ani řekl...

Naše třída se zmohla jen na schování stolu učiteli. Já jsem navrhovala změnu celého suplovacího rozvrhu, ikdyž to by bylo trochu pracnější.

01.04.09 20:59  
Blogger Smonty řekl...

Jsem tím docela znechucen. Nevím, proč jsem to minulá léta ignoroval, ale letos všichni vtipkují a mě to leze na nervy. Kdyby se tak laškovalo v průběhu celého roku... :-<

01.04.09 21:28  
Blogger Plotice řekl...

-A.-> Apríl pro učitele je vždycky největší blbost. Počínaje obšlehnutým schováním se pod lavice, přes polepenou kliku od dveří, po špatně podepsané písemky. Upřímně, já už jsem vtípky na toto téma dávno vzdala,

;)

02.04.09 9:39  
Blogger Plotice řekl...

-Smonty->Laškovalo:D Já mám z lidí srandu v průběhu celého roku s výjimkou právě prvního dubna. A o tom to je,

:)

02.04.09 9:40  
Blogger Smonty řekl...

Apríl má smysl když příjde profesorka do třídy, dá diktát (všichni ha ha ha), ale když se začne rozdávat papír, je ve tříde ticho. Pak to vybere a hodí do koše - to je aspoň FTÍPEK na který přistoupím i já :-D

02.04.09 17:06  
Anonymous Storyteller řekl...

Kdysi na naší škole kdosi nahlásil, že je bomba. Sice to nebylo na Apríla, ale někdy koncem března - měla se psát písemka jakási. Dotyčná dostala 3 z chování, protože stihli dojet pyrotechnici.

02.04.09 17:47  
Anonymous Standa řekl...

výhružky/ví hrušky :)

02.04.09 22:53  
Anonymous Standa řekl...

No jinak si myslím, že těchle blbinek tu začíná přibývat, až je to na škodu srozumitelnosti, a připomíná to zNáMé poDIVnÉ zAsEknUTí CApSLocKu u JEdNé ZnáMÉ SoCIÁlNí SkUPiNy :)

02.04.09 22:56  
Anonymous panvicka řekl...

někdo zalepil dveře novinami... :D

my jsme otočili všechny lavice o 90° a učitelka ze zoufalsti nad ztrátou tabule psala liháčem po obrazech...

(šlo to dolů, mít na Komenském Ámosovi nápis "karboxilové kyseliny" tak nás třídní zřejmě ubije)

03.04.09 9:46  
Blogger Plotice řekl...

-STanda-> Je mi to jasný.:) V zápalu kreativní korektury textu se vždycky rozvášním natolik, že nic nenechám bez zásahu autorčina. DTedy, do příště se pokusím najít optimální poměr slovních patvarů na jeden odstavec,

;)

03.04.09 10:50  
Anonymous Mixie řekl...

Mno, já jsem byla na apríla ošklivě napálena kámoškou, a to když jsem doma v posteli mezi záchvaty kašle popíjela teplej čaj. Přišla mi sms -> ze školy se nějak čmoudí, vyhnali nás a čekáme, co teď. Mě vůbec nenapadlo, že by si mohla dělat srandu, takže co já neudělala, všem lidem ze školy, co byly na ICQ, jsem napsala, že se ze školy čmoudí, takže asi hoří a je vyhlášenej požární poplach (někdy mám sklony myslet trochu dopředu :)). Pak přišla další sms -> hoří, přijeli hasiči! Za ani ne půlminutku to vědělo asi dalších 15 lidí, co bylo nemocných od nás ze školy a já je mám v kontaktech. Brala jsem tu zprávu jako důvěryhodnou, kámojda si moc prču nedělá, navíc už jsme "měli" 2x ve škole bombu a jednou nás vykradli a jednou se fakt čmoudilo!
Mno, a asi za 5 minut, když už to věděla maminka, od maminky babička a děda, od babičky se to dozvěděla teta a prateta... Mi přišla sms -> APRÍL!
Opravdu jsem v tu chvíli měla chuť dojet do školy a narvat kamarádce její mobil do hrtanu. Leč místo toho jsem všechny obepisovala -> Apríl!!! Pak jsem se kámošce u večerního vínka s kolou posmívala -> tys napálila mě a já napálila víc než 15 lidí. Abych to ukončila známým pokřikem ze Simpsonů -> Cháchá!

03.04.09 12:29  
Blogger Plotice řekl...

-Mixie-> Krásný příklad rychlého šíření fám. Když se poplašné zprávy vymknou kontrole, lavinu nezastavíš. Budiž důkazem (nejen) internetový fenomén tzv. HOAX zpráv.
http://www.hoax.cz/
Vzpomínáte si třeba na "bonsai koťátka" chovaná v malých lahvích? Blbost jak něco. A přece tisíce lidí po celém světě sepisovaly petice a proklínaly Japonce...

03.04.09 12:49  
Anonymous Terka řekl...

jo, přestože jsem už "velká holkaů a mám mít rozum, celý den sjem si z přítele tropila nepřístojné šoufky :-D Moje nálada na hovadinka vyvrchovala v odkazovaném blogopříspěvku

05.04.09 13:24  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka