Amor caecus

Zdravím:) ["Vy jste tady zase?" "Ne, já jsem tady ještě." - Ducháček to zařídí, kdybyste snad nepoznali klasiku.]
Přicházím se pOchlub(p)it, postěžovat si a sdělit Vám pár štěků.
Jako první bod tu zmíním kulturní akci, na které nemůžete chybět. Je cílená na Pražáky teenagery, ale vzhledem k tomu, že účast přislíbila i moje mamá... Tedy, tenhle čtvrtek (25.6.) všichni naběhněte do pražského klubu Matrix. Možná budete hodně překvapeni.
Toť k mému hudebnímu vyžití, které se po roce konečně přehouplo k viditelným a slyšitelným výsledkům. Naše silně charismatická kapela se už celá stihla protočit, vyhozeni z našich řad byli již čtyři potenciální členové a teď to vypadá, že jsme vyrovnaní, na stejné vlně a se stejnými ambicemi. Snad už to bude jen lepší.
Kamarád byl svědkem romantické scény pražského podsvětí. Postával v metru a naproti sobě uzřel stejně čekající slepé devče a na druhé straně metra přicházel slepý mladík a postupně procházel chodbou a za každym sloupem ťuknul o zem... ona to uslyšela, když on byl v půlce, usmála se...a šla mu naproti... Takhle vypadá rande naslepo.
Jak jste na tom s prázdninami? Letos mám snad jen soustředko s kapelou. A jinak 'klid'. Divnost. Psal mi kamarád kamaráda (přítele?), že taky zůstává v Praze. No jo, ale já v Praze nebudu. Opět jako tvárná ovce budu transportována do šumavského hvozdu. S desítkami knih, foťákem a skicákem. Potupa tohle. Chci do Švédska. [Pak taky do Japonska, do Kanady, na Island a do Austrálie, ale o tom zas jindy.]
Chcete říct tajemství? Pokud mi ten čtvrtek nevyjde, najdu si holku/pořídím si chameleona/příští rok půjdu na brigádu do Mekáče - pro mě naprosto nemyslitelné, ačkoli polovina mojí rodiny začínala brigádničit právě tam - hnusí se mi to/začnu kouřit Djarumky/smažu Facebook.
Jsem nenáročná. Ale pokud v někom vidím oběť, nenechám si to překazit. Nikým a ničím. Bude po mým, ať chce, nebo ne.:P
Námitky? A všimli jste si, že je teď [ať už synchronicitně, či v důsledku Poissonova shlukování] všude Švédsko a Island? Schválně, zkuste si toho víc všímat, budete fascinováni!

Štítky:

Komentáře: 4:

Anonymous Josh řekl...

Teda, rande naslepo vypadá jako z nějakýho romantickýho filmu...
Sice jsem si nevšiml, že by byl Island nebo Švédsko všude, ale možný to je, protože je tam krááásně (zima).

20.06.09 21:26  
Blogger Plotice řekl...

-Josh-> To v Rusku taky, ale třeba většina hudebních skupin mého vkusu je právě z těhle podezřelých severských zemí (Sigur Rós, Efterklang, Orka...). Nechápu, asi mě nějak podprahově bere ten jejich podivnej folklor,

:D

21.06.09 10:44  
Anonymous panvicka řekl...

V MCdonaldu? Ale fuj. I když nevylučuji, že i já skončím tam, všude jinde je tak nějak plno...jenom to bude chtít pořádné ucpávky nosu.

Severské země jsou fajn, jen kdyby nebyly na severu no.

22.06.09 20:22  
Blogger Plotice řekl...

-panvicka-> Právě, fuj na entou! Proto je to mezi najít si holku, začít kouřit (byť voňavé Djarumky:P) a smazat Facebook.
A lepší nosit svetr se sobem a vařit si čaj, než nasávat pot v zafuněné MHD při 30° s igelitovými taškami a ponožkami v sandálech. Mám občas pocit...

22.06.09 21:38  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka