Delirium tremens

Overnight je nejlepší. Ale popořadě;)


Už týden to táhnu sama v Praze. Každý den s kapelou. Petřín a víno a Trafika a víno a Petřín a tak. Chtělo to změnu. Tak se šlo do čajovny. Pak do deště, pak pro zelenou (jsem sobeček malej, nikomu jsem ji nepůjčila:P). Hrál se macháček, pak nějaký karty, ale ty jsem nepochopila. Vlastně ani toho macháčka ne, ale nějak extra mi to nevadilo. A pak Vagón. Málem jsem přišla o doklady. Tak jsem jen bez peněz, peněženka byla na pánskejch záchodech, fuj. (trochu mi to připomíná akci Obreč si svou peněženku zapomenutou v Trafice před rokem;). Zato s exkluzivními zážitky. Pan Zelený (nebo taky Haribo, nebo Spiderman style) odešel bohatší o krásně telefonní číslo (byť to ode mě bylo v jistém přítomném kolektivu více než netaktní...:x), pán ze Španělska se asi dost divil (po krátkém rozhovoru dostal pusu a já odběhla neznámo kam, zanechajíc neznámého svému jistě tristnímu osudu...). Ve tři jsme se už v klubu nedobouchali, tak se to zalomilo na svítajícím Petříně. Ach-můj-bože, fakt (ne)doporučuju!

Chtěla jsem si konečně něco vyřešit, ale místo abych si to všechno zkazila, ještě jsem si nechala vynadat za své promiskuitní choutky a jako správná podpantoflačka (neplánovala jsem to obráceně?) si nechala odpustit a celá spokojená se v objetí probudila do dalšího dne. Hm, tohle ne, děcka...takhle by to asi spíš nešlo.

[Nouvelle Vague - In A Manner Of Speaking]

Štítky:

Komentáře: 1:

Anonymous Mixie řekl...

Já si myslím, že si docela užíváš prázdnin holka :D
Odpuštěno, zapomenuto, tak to má být. A z pod pantoflw rychle vylez :P

28.07.09 23:36  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka