aka Jesus

Oh...wow...lovely
S vážnou tváří mi oznámil, že si ještě víc nechá narůst vlasy, odbarví je na blond a bude nosit jen bederní roušku. Bude chodit po ulici a odříkávat naučené úryvky z Bible. A dokud ho někdo nepřepadne a nezmlátí, bude považován za Ježíše všemi nemyslícími ovcemi katolické církve.

Sounds like a plan. Like simple plan. Like Simple plan (takže příšerně).

Jsem závislá. Haha, jen aby to vydrželo co nejdéle. Ale když se tak zamyslím nad tou příšernou shodou ve všem, jde to vůbec? Třeba jsme předurčeni k tomu, abychom... no a není to fuk? Dosáhla jsem svého a nejsem třetí. Ani druhá. Jsem prostě cibetka.

/Neznáte nějaké zvíře, co polyká? Kromě hada. Plotice je už moc otřelá a hlavně s určitou příchutí nostalgie.

Dopisuji si čtenářský deník. Dalších 30 knih čeká na ohodnocení a rozbor do posledního písmenka. Uf. A dalších 10 čeká na dočtení a nějakých 20 na rozečtení.

Máme to těžké. My cibetky - otrokyně intelektuálů navštěvujících antikvariáty, Levné knihy a knihovny, rozebírajících Junga, Freuda, doporučujících E. M. Remarqua, Platóna, toužících po ochutnávání koňského, krokodýlího a klokaního masa, závislých na kofeinu a nikotinu, nejlepších a nejúžasnějších kytaristů, ješitů, které je potřeba chválit a litovat, plánujících znásilnění přítelkyně v parku...:) Nestěžujeme si. My cibetky.

Štítky:

Komentáře: 3:

Anonymous Kleriss řekl...

Malého prince si určitě přečti ... doporučuju. Jinak musím pochválit tenhle web/blog, máš dokonalý styl psaní ... teda mě se moc líbí ;).

Ty chceš ochutnat koňské, krokodýlí a klokaní maso? Tak to bych já nemohla :P fuj ...

26.08.09 13:00  
Blogger Plotice řekl...

-Kleriss-> Děkuju a ano, já jsem na tyhle chuťovky. Ploutve žraloka, stehýnka žab, žebírka novozélandských jehňat, ocas krokodýla... Sháníme koně, mají ho přivézt ve čtvrtek.
Ty nejíš vůbec maso, nebo 'jen' kuře/prase/krávu?

26.08.09 13:17  
Anonymous Kleriss řekl...

Před 2 roky by do mě maso nedostal nikdo, ale dnes se " odvážím " a vezmu si kousek kuřete nebo ryby, ale nic slavnýho ... neodsuzuju lidi, kteří mají rádi " specialitky, " ale pro mě to není. Jinač předem dobrou chuť. xD

26.08.09 13:40  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka