Commotio cerebri


"A vy se jako milujete, jo?"

Plány blízké budoucnosti:
- projít všechny pražské parky
. už mě nebaví ...Letná - Petřín - Letná - Sacre Coeur - Klamovka - Petřín - Petřín...
- posedět v alespoň pěti dalších kavárnách
. už mě nebaví ...Trafika - Nebe - Trafika - Nebe - Trafika - Trafika - Rybka - Nebe...
- zamyslet se nad vánočnímy dárky
. asi se pustím do hromadné výroby těch malých plyšových potvůrek. Originalita, vlastní podíl práce a celková, nejen finanční, výhoda.
- obětovat pár korun za knihu Chladnokrevně (T. Capote)
. okukuji ji poměrně dlouho, ale konečně asi poslechnu synchronicitu (stále na stejné vlně?)- to se vždycky vyplácí.
- vyřešit osobně(!) několik zamotaných vztahů [ Především tomu chudákovi, který mě na školních chodbách od prvního září uraženě a nenávistivě probodává pohledem, vysvětlit, že ho nepodvádím, alébrž jsem s ním ani nikdy nezačala být ve vztahu, nikdy jsem k němu nic necítila a... a pokud si tak věřil, měl se mi třeba ozvat a nenechat vše vyšumět. ]
- absolvovat první hodinu kurzu tvůrčího psaní, nenechat se odradit a pokračovat každé další úterý
. už jsem přihlášená, tak snad mi to odhodlání vydrží;)
Co říkáte redesignu? *
A víte, co jsem objevila?


Čajové sáčky coby origami ptáčky. Luxus! Nádhera! Sežeňte mi to někdo, prosíím! :*

Štítky:

Komentáře: 5:

Anonymous Kleriss řekl...

Design je naprosto super " mám ráda jedovatě zelenou. " Nemyslíš na Vánoce nějak předčasně? Já sháním dárky většinou 22-23.12 xD Je zvláštní, že Vánoce (ne)mám ráda ... . A ten čaj je monstrózní ( bohužel v české výrobě známe jen klišé sáčky bez charakteru ) třeba jednou se budou prodávat i ptáčci xD.

06.09.09 12:05  
Blogger Plotice řekl...

-Kleriss-> Naštěstí ty klasické bezduché sáčky už nejsou samy! Všimla jsem si už nějakých jehlanových. Ale pořád to nemá na ptáčky, že? Akorát použitelnost těhle čajů není moc potěšující. Uvědomme si, že je třeba ptáčka nehodit do hrnku, ale vystavit ho ve sklenici (pozor, aby byla speciální na horké nápoje, jinak praskne), nejlépe co největší. Pak se nehodí pro ospalá rána, kdy to člověk se zalepenýma očima ani neocení.
Ale na takovou nedělní snídani s přítelem či kamarádkou se, myslím, hodí perfektně a všechno to zařizování kolem se plně docení.
:)

06.09.09 15:01  
Anonymous Kleriss řekl...

O jehlanových jsem už také slyšela, ale ptáčci to opravdu nejsou. Leč nepraktičtí, tak udělají radost ... jen bych nechtěla zažít českou cenu ala jako za kaviár xD a závidím ti to tvůrčí psaní, kéž by někde poblíž bylo taky. Potřebuji rozvíjet své chabé schopnosti.

06.09.09 17:51  
Anonymous Brabikate řekl...

Jé, tvůrčí psaní. To by se mi taky líbilo. Já jsem se akorát tak přihlásila na kurz žurnalistiky, kde nám o psaní určitě taky něco poví, ale rozhodně to nebude tak inspirativní jako kurz tvůrčího psaní. Závidím ti, že máš na to čas...
Ten čaj je nádherný! Na každodenní používání je to asi zbytečné (to se spokojím s běžnými sáčky), ale jako dárek pro někoho... kouzelné! :)

08.09.09 20:15  
Anonymous panvicka řekl...

Ten čaj je dokonalý, origimi jsem zkoušela a zůstala jsem u domečku, přilby a hodně kostrbatého papouška :-/

V anglii pijí už po staletí z takových trojúhlelníkových a je to fakt lepší. Ty 2D sáčky asi bude Evropský výmysl.

22.09.09 8:56  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka