Manihot utilissima

Nechápu ty dilinky, co tráví každý den několik hodin nakupováním. 
Dala jsem si hodinové kolečko po Praze a docela mi to stačí. Hlavně že jsem ukořistila sešit s cibetkou! Jinak naprostá ztráta času.
Prý když jdu sama po ulici, tak mám nos nahoru a děsně povýšeně si to štráduju. Já to vím, ale netušila jsem, že je to až tak vidět. Každopádně to nehodlám měnit. 
Věděli jste, že tukani mají tak velký zobák hlavně kvůli regulaci své tělesné teploty?
A začíná se mi vše vymykat kontrole. Asi došlo na nejhorší. A už není kroku zpět. Hehe, nechtěla jsem to tak náhodou? Nesnáším závislost měnící se v povinnost, rutinu a posléze naprostou rezignací. Ach-můj-bože, kvůli tomuhle se všichni trápí a tohle všichni chtějí? Jak pošetilé...
Už mě fakt nebaví tenhle pseudodeníčkový styl 'bložínku'. Konečně si plně uvědomuji trapnost těchto vyjádření. Upřímně nechápu, že sem ještě někdo leze a hlavně nechápu fakt, že to tu někdo (evidentně) čte. Divnost. 
Chce to změnu. Možná s tím zas na čas seknout. Nevím, co si pořád dokazuju.

Štítky:

Komentáře: 4:

Anonymous Kleriss řekl...

To máš ještě dobrý " to chození s frňákem nahoru. " Já zase chodím strašně " naštvaná " a bez kouska citu " ledová královna, " se mě každej bojí. Lepší to už nebude!

Jinač já taky nejsem spokojená se svým stylem psaní, asi nikdo ;). Já mám tvý články moc ráda, si jedna z inspirací ( kvůli kterým vedu blog ) aneb teď asi podlejzám?! " Neasi "

14.09.09 18:15  
Blogger Plotice řekl...

-Kleriss-> Ledová královna? Jakože lížeš, lížeš a ona teče a teče a přitom stále zachovává chladnou hlavu?;)
A se stylem psaní spokojená poměrně jsem, spíš mi jde o námět a náplň blogu. Už to nějak není co dřív. A jestli to tu čte někdo, koho fakt znám, tak bych se asi styděla:D
A klíďo podlejzej, mně to nějak výrazně neobtěžuje,

:)

14.09.09 19:29  
Anonymous Kleriss řekl...

No asi tak xD Opravdu chodím s děsně přísným pohledem. Náplň blogu je podle mě dobrá, nač měnit? Ale je hlavní tvůj pocit ... já bych uvítala spíš u sebe nějakou inovaci ( ale ve stylu psaní ) a že to vůbec nejde! Tak jo podlejzat budu " to já dělám všude ... doma, ve škole xD "

14.09.09 20:02  
Anonymous panvicka řekl...

Frňák nahoru mám hlavně když vlezu do krámu. Prodavačkám se nelíbím a hned se na ně nenalepí, jestli chci něco určitého. Ano, když jsem tam vlezla, chci něco určitého a podlé mé chůze jde poznat, že slepec nejsem.

22.09.09 8:53  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka