Pourquoi?

Jsem trochu schizofrenik, trochu alkoholik a občas mě přepadne záchvat nesnesitelnosti, kdy nejsem schopna se uklidnit. 

Trpím(!) nedostatkem inspirace, takže jsem asi (půl)měsíc bez jakéhokoli textu. V důsledku toho mi nejde psát už ani štěk na blog, ani pár poznámek do deníku, maily už vůbec ne. Zmůžu se leda tak na zprávu o přežití formou smsky.

Třepetatá, třepetatá!

Přestala jsem s domácím SOSáním Ballantinek, dokonce jsem překonala i automatické objednávání vína v kavárnách a dávám si čistou vod(k)u. Vlastně taky už chodím jen do těch kompletně nekuřáckých.
Jednoduše mi začaly vadit veškeré banality všedních dnů, kterými jsem se dosud obklopovala. 

Proč tak viditelně volám po z.měně? Co je pořád špatně?

Vichryvanou vichryvanou!

"Bílí koně jsou náchylnější k rakovině, ale jejich bílá srst je chrání proti patogenním ovádům. Maďarští vědci zjistili, že ovádi dávali přednost tmavým koním, dokonce 15krát více než bílým..."

Ale jak to má zebra

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka