Chapiteau

Zeleno, brok.olice a polníček. 


Byl u nás na oficiálním obědě. A byl tu taky jelen pod brusinkama a králík v troubě a spadla bábovka do kafe. 
A ruka v rukávu. 
A růže ve váze. 
A prstýnek na prstě. (skoro, to asi až příště)

"Jestli mu ublížíš, tak mi to bude líto. Je chytrej, hodnej, má to v hlavě srovnaný, působí suverénně a má Tě rád a..."
"No jo, mami."
"Ale vážně!"


A to jsem se vždycky bála, že budu poslední samotinká samička. Hehe. 


Dneska jsem v dešti ťapkala do Pannerky na bagetu. Na světlou Italku.Vždycky když si ji objednávám, vybaví se mi dlouhonohá blondýna na Piazza Navona. A stejně mi pak dají jen suchou bagetu s pár atributy proklovávajícími se ven. 


Chelsea má dneska narozeniny. Chudák (K-duch). Už to tady ani nikdo neslaví. Kde jsou ty doby, co jsem jí nosila speciální kosti na ohryz a chlubila se v parku ostatním pejskařům. Eh...


E. Hemingway je nudista (psal nudně). Byla jsem nařčena z toho, že jsem ho jen nepochopila. Ne, vážně, já pár základních myšlenek odkryla, jenže od literatury očekávám něco jiného: bohatost jazyka, překvapivá slo(v)ní spojení a vybroušené detaily. A ne jen "šPičku led.ovce", "umění stro.hosti" a "genialitu v jedno.duch.osti". To mohl rovnou poslat své bezkonkurenční myš.lenky formou tele.gramu a mohli jsme si to odpustit. Ach jo. 


Poslouchám Vivaldianno MMVIII a nestačím se divit. Je to super úžasný! 



Štítky:

Komentáře: 2:

Anonymous Anonymní řekl...

Házení perel sviním, dávati číst Hemingwaye tomu, kdo to neocení.

27.04.10 14:58  
Anonymous Peet řekl...

anonymní (srabe), říkáš tedy, že kdo se z Hemingwayova génia neposere štěstím, neměl by ho vůbec číst? aby tedy jediný názor na jeho dílo byl: "Je geniální!"? copak není možné, aby knihu někdo pochopil se vším všudy, ale prostě a jednoduše se mu nelíbila? kdo má právo tvrdit, že určitá literatura je hodnotnější než jiná? taky mě Hemingway nebaví. nebo třeba Faulkner. ale miluji díla Jamese Joyce,Normana Mailera, Oscara Wildea, K. Čapka, Douglase Adamse, Virginii Woolfové nebo L.Fukse. jsem tedy literární analfabet beze špetky vkusu, když mě Hemingway nezaujal?
****
taky jsem si vzpomněla na pejskařský srazy v parku...upřímně, ani mi to moc nechybí :D

27.04.10 15:27  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka