De Rerum Natura

-> Chtěla bych být zrzka, hrát v Jethro Tull, bydlet s man.želem v obrovské vile s luxusníma dlaždičkama, obrovskou vanou uprostřed místnosti a s výhledem na moře.



Ale asi mám spíš smůlu. Budu pitvat myší varlata (co jiného s PřF UK?) a nosit si práci domů (do zatuchlýho sklepení přece můžu) a ještě o tom možná někdy něco na.píšu (kdyby se nějakým nedopatřením stalo, že budu taky na FSV...). Manžel bude nosit de.s.ky nějakýmu úředníkovi a bude rád, když si doma hodí smradlavý nohy v děravých po.nožkách na stůl a usne.


-> Našla jsem skvělého architekta. Inspirací v přírodě a futurismem v lecčem možná připomíná Kaplického. Dokonalé jsou především ty umělé ostrovy.

-> Psala jsem poslední písemku z chemie. Tedy aspoň na další dva roky. U těch myší je totiž možná dobrý vědět, co jim způsobí třeba xeroftalmii. Nebo tak...

-> A líbí se mi jediná kubistická věc. Pro mě zjištění roku. Konkrétně "Keramická dóza Krystal - kopie návrhu Pavla Janáka z roku 1911 -1912". Ovšem galerie Kubista za 4.950,- ... A vypadá takhle:



-> Čtu Lucretia - De rerum natura (O přírodě), z čehož bude následovat referát. Ukořistila jsem v knihovně latinskou, francouzskou i českou verzi. Asi už tuším, kterou dočtu...
Prokládám to Remarquem, dalším. Tentokrát přišli na řadu Tři kamarádi.
Prokousala jsem se prvním oddílem Pavla Eisnera (Chrám i tvrz) a slintám nad Jamesem Joycem (Odysseus).

-> Těším se na Svět knihy, mám tři (!) volné vstupenky. A hodlám jít na biologický čtvrtek. (!!!)

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka