Thomae Aquinatis Summa Theologica


Ráno se na schránkách objevila devíti set stránková Summa Theologica Tomáše Akvinského v originále z roku M DCCC XCIV, mezi stranou 342 a 343 je vložen svatý obrázek. Nechtěla jsem si ji hned brát, ale odpoledne už tam nebyla - máma ji totiž prozřetelně vzala domů. Co mi synchronicita naznačuje? Beru to jako potvrzení, že mám skutečně maturovat z latiny, a basta!

Štítky:

Komentáře: 2:

Anonymous Peet řekl...

pamatuju si, že jsem jeden čas na Akvinského nadávala, ale zaboha si nemůžu vzpomenout, co za tím stálo. a škola to určitě nebyla. tam se o něm ani nezmínili. mám pocit, že měl na něco vyhraněný postoj a já s ním ostře nesouhlasila (bylo to v době, kdy mě "synchronicitně otravoval" - všude se na mě lepil - takže jsem si o něm něco zjišťovala). netušíš, o co mohlo jít? :D

13.05.10 7:24  
Anonymous Storyteller řekl...

Maturovat z latiny? Hm, to ale musí být něco. :-)

04.06.10 19:00  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka