A beneficio

Přestože v maturitním ročníku si zřejmě na příliš volného času stěžovat nebudu, přihlásila jsem se na volitelnou španělštinu. Dvě hodiny týdně s rodilým mluvčím. S latinou a francouzštinou to pro mě bude hračka, ne?

Venku jsou konečně tropy, takže klasický den vypadá jako Kampa-škola-Petřín-Kampa. Zpravidla proložené knihovnou, Zarou a Pannerkou.

A co si myslíte o Antikristu od Triera? Přimělo mě to i k přečtení Nietzscheho a mám pocit, že Lars skutečně pracoval s metaforou křesťanství a, což se mu povedlo, poukázal, být implicitně, na tu hrůznou sílu manipulace. I z hlediska uměleckých scén jsem byla nadšená. Občas přehnané nebo naivní, ale jako celek je filmem přesně pro mě.

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka