L'amour sur la plage

Ovce prý na louce s potěšením sbírají lysohlávky a některé opice se opíjejí nakvašeným mangem.
Když kocour není doma, myši mají pré. Ale kočička jeho milovaná žádné pré prostě nemá, protože se to nehodí. A taky proto, že už se jí ani nechce. Zase bude chvíli (ještě tak třicet let) hrozně moc hodná. Dostala za vyučenou (Po kolikáté již? A quo usque tandem, jak dlouho ještě?) a teď si to potřebuje napravit.

A důVěru už stejně nikdy mít znovu nebude. Ale co, vždyť by nás to všechny omrzelo, kdybychom si byli úplně jistí, ne? Proto se jí zbavte co nejdřív, ať pak nemusíte provádět psí kusy jen abyste se zabavili.

Cat Empire jsou lepší a lepší a já už mám sedm maturitních otázek na biologii. Nechala jsem se vyhecovat. Do konce prázdnin bych teoreticky měla mít všech třicet. Na to, že je teprve třetího...

Vykašlala jsem se na touhu jet k moři a udělala si pláž na bal.koně. Písek(PeaceEgg?) jsem tam sice nenavezla (sic už téměř rok mám v lahvičce přivezený jemný ze Sahary), ale deka, zmrzlina a koktejly to jistí. A knihy samozřejmě!

Mám vyfocenou polovinu filmu, je to nezvyk všechno nastavit a pak hned nezkontrolovat výsledek. Ale bude to stát za to, myslím.

A nechci, aby se v laboratořích generovaly nové bakterie a jiný breberky pod mikroskop. Za chvíli tu budeme  živořit jak "od Wyndhama". I když je to už asi jedno. Koukněte na Cestu a uvidíte, že i bez trifidů by to tu bylo strašný. A aspoň by se dali jíst třeba, když je nějaký předvídavý vědec omas(t)í (vyrobí jim tučné kýty, jasné ne?)

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka