El ñu

Po první hodině španělštiny, s naprosto nejlepším lektorem, jsem se kromě několika obyčejných frází (beztak odposlouchaných z filmů a širého okolí) naučila slovíčko, které zaručeně nezapomenu. A rozhodně se mi bude hodit.

Seznamte se.

el ñu - pakůň hřivnatý

Dostalo se mi rovněž poučení, že anglicky je to "gnu".

Dalším převratným zjištěním, lépe řečeno doznáním, byl nový (?) plotico-blogu-čtenář. Věděla jsem, že k tomu jednou nevyhnutelně dojde. A alespoň se sám přesvědčil o mém schizofrenickém stylu života. Nemíchám příliš realitu všedních dnů a virtuální realitu všedních nocí trávených na internetu.

"Ani nechci vědět, s kým tam chodí." doznal se v okruhu přátel. "Vždyť to víš. Bavíme se o tom pořád." prokecla jsem se znovu. Jo, jenže já se ho nechci zbavit. Ne úplně. Prostě to nejde a já se dávno vzdala. Jen se to nesmí přehánět, to je jasný...

Dneska jsem dočetla učebnici.
Zní to šíleně. Ale jde jen o první díl, o tu nejužší, o Obecnou biologii. Stejně si toho nepamatuji moc. I tak je to pokrok.

Chtěla bych toho napsat mnohem víc, ale to bych se asi musela s celým slavným bložínkem lehce přestěhovat. Na což už podruhé mít sílu nebudu. To vím jistě.

Štítky:

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka