Nidubranchs vs. děti




Vytrvale se probírám ohromným množstvím zajímavostí k přijímačkám z biologie a stále víc se utvrzuji v tom, že jestli po mně někdo někdy bude chtít, abych pracovala, [Ale jinak budu mileráda doma s dítětem, psem, s knihou, čajem a televizí...a manželem v práci.] tak budu v laboratoři, oko u mikroskopu, levou rukou přidržovat nebohého tvorečka a pravou zapisovat objevy. Takoví lidé přece existují...


Vždycky mě fascinovalo spojování bio s estetikou (zbarvení, souměrnost, ...). Myslela jsem, že moje parketa budou třeba nahožábří plži (ilustrující tento článek).

Pestrobarevní měkkýši, co si jezdí v moři a nikdo neví, proč se tak vyparádili, když na ně v hlubinách vůbec nikdo nekouká.

Jenže čím víc do toho pronikám, tím mě toho fascinuje víc a víc. Žraločí mimina požírající se navzájem ještě v matčině břiše, studium genů, které stojí za vývojem křídel a dalších vymožeností, pohlavní výběr, axolotli...



Ach!




Štítky:

Komentáře: 1:

Anonymous Anonymní řekl...

Geniální! Běž do toho! :)
Hrozně se mi líbí věta "Pestrobarevní měkkýši, co si jezdí v moři a nikdo neví, proč se tak vyparádili, když na ně v hlubinách vůbec nikdo nekouká." a když se přitom kouknu na ten první obrázek, jako by si ty tvorečci říkali "ha! máme tajemství a ti přemoudřelí lidi ho neznají! Hahaha, hlupáci." :D

20.10.10 21:42  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka