Mmmmm...

Změna, změna, změna...
Hehe, je to tu.;) Dochází mi, že jestli budu ještě nějaký ten půlrok dva žít jako teď, nebude to úplně dobře. Pomalu se snažím dostat ze spárů Facebooku.
Jako jedinou možnost vidím násilné smazání profilu. Jinak mi nic nezabrání u toho pořád sedět. Zredukovala jsem počet přátel na 123. Pokud mi to nebude hodně líto, ještě to klesne, a až mě nebude bavit ani ta hrstka VyVolených, půjde to do háje všechno. Snad.;)

Hodlám vyměnit počítač za knihy a parky, kavárny a koncerty. Jak teplota venku neklesne pod deset stupňů ani přes noc, už mě v tý sektě neuvidíte.

A co VY? Vy tu budete sedět pořád?!

Štítky: ,

Komentáře: 7:

Blogger Ani řekl...

Pořád, pořád...

28.02.09 15:32  
Anonymous Anonymní řekl...

Budeme..

28.02.09 16:05  
Anonymous Anonymní řekl...

Opravdu zlá závislost. Uchop pevnou vůli, která ti lítá před obličejem a vydej se opět do kaváren, parků...:)
(Ano, vysedávám tu častěji, než bych měla).

28.02.09 18:48  
Blogger Standa řekl...

Nejlepší je vysedávat v kavárně nad notebookem s připojením na Facebook :) COž ovšem v Trafice, kde nebudou mít wi-fi ani za sto let, nehrozí :-P

28.02.09 21:38  
Blogger Plotice řekl...

-->Proboha, kam se teď kolem sebe podívám, tam si od tebe přečtu, jak je Trafika hrozné místo. Nech si to, mě nepřesvědčíš,

:)

28.02.09 22:15  
Anonymous Anonymní řekl...

obávám se, že plán zbavit se FB účtu je naprosto nerealizovatelný, před cca 10 DNY jsem profil deaktivovala.... protože mi začala vadit ona debilní závislost... co se nestalo, začala jsem dostávat zprávy, jestli jsem v pořádku a kdesi cosi...deaktivovaná jsem vydžela ... 21 hodin... pak jsem jen zkusila, co se stane, když se zkusím znovu přihlásit.... naskočila jsem do toho rozjetého vlaku, jako bych nikdy nevystoupila... nic se nezměnilo, žádné informace se neztratlily...zkratka dokonaly matrix... ale uz se tam nevracím tak často ;)

02.03.09 1:10  
Blogger Plotice řekl...

-->Kristepane, není úniku...

02.03.09 6:48  

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka